ساری- جانشین نمایندگی ولی فقیه در سپاه کرمان ولایت محوری و ولایت باوری را ویژگی برجسته سردار سلیمانی ذکر کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حسین طیبی فر شامگاه سه شنبه در ویژه برنامه استانی سومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی در ساری با بیان این حاج قاسم دست نوازش به صورت کودکان یتیم می‌کشید، یاد و خاطره ۱۰ هزار شهید دوران دفاع مقدس و ۴۵ شهید مدافع حرم مازندران را گرامی داشت و گفت: حاج قاسم مقابل خانواده‌های شهدا رئوف بود ولی برابر دشمن مقاوم بود.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه کرمان با اظهار اینکه ملت ایران یکپارچه، باصلابت و با عظمت پشت سر مقام معظم رهبری ایستاده‌اند و به وظیفه خود را انجام می‌دهند، افزود: امروز صدای آزادیخواهی در گوشه و کنار جهان بلند شده است.

وی با عنوان این حاج قاسم دنبال شهادت بوده است، افزود: بیش از ۲۰ میلیون نفر در تشییع پیکر مطهر حاج قاسم شرکت کردند و امروز حاج قاسم رمز مقاومت و ایستادگی در جهان شده است.

حجت الاسلام طیبی فر با عنوان اینکه اندیشه حاج قاسم سلیمانی امروز بر اندیشه و روان مردم حاکم شده است، گفت: امروز شاهد آن هستیم که از کشورهای مختلف دنیا برای زیارت گلزار حاج قاسم به ایران می آیند.

وی با اظهار اینکه اثر حاج قاسم در دنیا مشهود است، گفت: آن‌هایی که دست به جنایت زدند هر روز دلهره و هراس دارند و نگران ان هستند هر روز حادثه‌ای نظیر سلمان رشتی برای آنان رخ دهد.

حجت الاسلام طیبی فر ولایت محوری و ولایت باوری را از ویژگی‌های شهید سلیمانی ذکر کرد و گفت: سردار سلیمانی غیر از دفاع از هویت اسلامی اندیشه‌ای دیگر نداشت و سال‌ها در کوی و برزن دنبال شهادت بود.

جانشین نمایندگی ولی فقیه در سپاه کرمان از حاج قاسم به عنوان دوستدار مردم در حوادث مختلف نظیر سیل و زلزله یاد کرد و گفت: ملت ایران در دفاع و پشتیبانی از رهبر انقلاب کوتاهی نخواهند کرد.

وی گفت: برخی‌ها به چند نفر اراذل و اوباش و دروغ پردازی برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی سرخوش هستند و فتنه گرانی که در حوادث مختلف از جمله سال جاری خیال می‌کنند می‌توانند به درخت تنومند انقلاب اسلامی ضربه زنند.

وی افزود: امروز صدای آزادیخواهی از آفریقا، کشورهای اسلامی و سایر مناطق بلند شده است وجبهه مقاومت توانمند شده است و امروز رژیم منحوس صهیونیستی دور خود را چهار دیواری و بتن آرمه کشیده است.

حجت الاسلام طیبی فر با اظهار اینکه جبهه مقاومت و حزب الله ایستادگی را به دنیا آموخته‌اند، گفت: سردار سلیمانی عاشق شهادت بود و شهادتش موجی را در کشور و جهان ایجاد کرده است.

جانشین نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا گفت: شهادت حاج قاسم سبب ایجاد عظمتی در عراق شد که در تاریخ عراق بی سابقه بوده و در کشور ما نیز میلیون‌ها نفر در مراسم تشییع این مرد بزرگ شرکت کردند.

وی با بیان اینکه کلمه و مکتب حاج قاسم رمز مقاومت و ایستادگی در جهان شده است، گفت: این رمز هر روز گسترش می‌یابد زیرا حاج قاسم ولایتمدار و سرباز بود.