اهواز- مدیرکل هواشناسی خوزستان از تداوم بارش باران در استان تا روز جمعه خبر داد و هشدار داد که وقوع آب‌گرفتگی معابر شهری و سیلابی شدن مسیل‌ها و رودخانه‌ها در این مدت دور از انتظار نیست.

محمد سبزه زاری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با تأثیر سامانه بارشی شاهد ابرناکی و شروع بارندگی در سطح استان خوزستان هستیم که با تقویت این سامانه شاهد بارش‌های فراگیری تا اواخر روز جمعه در تمام نقاط استان همراه با رعدوبرق و در مناطق مستعد ریزش تگرگ و در ارتفاعات بارش برف همراه با وزش باد متوسط تا شدید خواهیم بود.

وی عنوان کرد: اوج بارش‌ها از اواسط امروز تا اواسط وقت فردا پنجشنبه و بیشترین حجم بارش‌ها در مناطق شمال، شمال شرق، جنوب شرق و شرق خوزستان خواهد بود.

سبزه زاری هشدار داد: همچنین با توجه به حجم بارش‌ها نیز وقوع آب‌گرفتگی معابر شهری به ویژه در مناطق مرکزی، جنوبی و شرقی استان و سیلابی شدن مسیل‌ها و رودخانه‌ها در این مدت دور از انتظار نیست.

مدیرکل هواشناسی خوزستان افزود: در این ایام شمال خلیج فارس مواج همراه با رگبار و رعد و برق پیش بینی می‌شود.

وی گفت: در شبانه روز گذشته بهبهان با ۲۳.۳ و بستان با ۴.۵ درجه سانتیگراد به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط در خوزستان گزارش شده‌اند و در همین مدت نیز حداکثر دمای اهواز به ۱۶.۴ و حداقل به ۷.۷ درجه سانتیگراد رسیده است.