بوشهر- هشتمین دوره بالندگی حرفه‌ای کارشناسان و متخصصین تربیت بدنی و پنجمین همایش کشوری انجمن‌های ورزش دانشجویی خوابگاهی دانشگاه فرهنگیان در بوشهر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، رئیس دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر عصر پنجشنبه در آئین گشایش هشتمین دوره بالندگی حرفه ای کارشناسان و متخصصین تربیت بدنی و پنجمین همایش کشوری انجمن‌های ورزش دانشجویی خوابگاهی دانشگاه فرهنگیان اظهار داشت: استان بوشهر از تاریخ و فرهنگ کهن و غنی برخوردار بوده است و در دوران‌های مختلف این استان حماسه آفرینی داشته است.

رضا درویشی گفت: دانشجو معلمان ما سرمایه‌های گران‌سنگ ایران هستند و آینده نظام تعلیم و تربیت این کشور به دست شما سپرده می‌شود.

درویشی بیان داشت: مقوله تربیت بدنی و سلامت بسیار مهم است و نقش تربیت بدنی در جامعه امروز کم نظیر، فوق العاده و تأثیرگذار است و باید به این مهم بسیار توجه داشته باشیم و دانشجو معلم ما اگر به سلامت دانش آموزان توجه داشته باشد، یکی از ابعاد آن حوزه ورزش است.

وی تصریح کرد: امیدواریم که بتوانیم دانشجو معلمانی در طراز انقلاب اسلامی تربیت کنیم و دانشجو معلمان ما در آینده به عنوان معلم دانش آموزانی شایسته برای این نظام اسلامی تربیت کنند.

درویشی متذکر شد: دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر ۲۵ شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است و لذا وظیفه ما خطیر و جایگاه ما جایگاه بس بلندی است.

رئیس دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر گفت: امیدوارم که این دوره برای شما کارشناسان تربیت بدنی پردیس‌ها و مراکز دانشگاه فرهنگیان و دبیران انجمن‌های ورزش دانشجویی خوابگاهی دانشگاه مفید و مؤثر باشد.

در پایان این آئین از محمد حسین زاهدی فر داور بین المللی فوتبال ایران و رئیس هیأت ورزش‌های همگانی استان بوشهر، عبدالرضا کریمی زاده آقای گل فوتبال هفت‌نفره جانبازان و معلولین (پاراالمپیک و جهان) و رئیس اداره ورزش و جوانان بخش سعدآباد و تارا سوری نخستین بانوی مدال آور تنیس روی میز ایران در آسیا و دارنده مدال برنز نونهالان دختر آسیا با حضور معاون دانشجویی دانشگاه فرهنگیان و رئیس دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر تقدیر شد.

در این آئین مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری بوشهر، مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر، معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر و رئیس اداره تربیت بدنی این معاونت، رئیس هیئت ورزش‌های همگانی استان بوشهر، همکاران ستادی دانشگاه فرهنگیان، مسئولان و کارکنان دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر، کارشناسان تربیت بدنی پردیس و مراکز و دبیران انجمن‌های ورزش دانشجویی خوابگاهی حضور داشتند.