کرج- سرپرست دفتر امور زنان و خانواده استانداری البرز گفت: الگوی سوم زنان را برای دختران البرزی جریان‌سازی خواهیم کرد و به موازات آن طرح جوانی جمعیت و حمایت از خانواده را نیز دنبال می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، معصومه آقایی در جریان نشست با مشاور امور بانوان و خانواده فرمانداری کرج با اشاره به نقش محوری زنان در فعالیت‌های اجتماعی و سیاسی گفت: پیروی از خط ولایت فقیه مشی دولت مردمی و انقلابی است و در استان البرز نیز راهبری حوزه زنان و خانواده حول محور بیانات و تأکیدات معظم له پیشرانی خواهد شد.

وی با اشاره به بیانات اخیر رهبر معظم انقلاب اسلامی در تازه‌ترین دیدار با جمعی از بانوان گفت: نگاه ما نیز گوشه نشینی و خانه نشینی زنان یا نگاه ابزاری و صرفاً فرستادن آنها برای کار به کارخانه و باز ماندن از زندگی نیست.

سرپرست دفتر امور زنان و خانواده استانداری البرز افزود: الگوی سوم زنان را برای دختران البرزی جریان سازی خواهیم کرد و به موازات آن طرح جوانی جمعیت و حمایت از خانواده را نیز دنبال می‌کنیم.

وی گفت: حفظ ویژگی‌ها و ظرافت‌های بانوان و ایجاد تعادل و توازن بین فعالیت‌های اجتماعی و سیاسی و نقش مادری و همسری را با شاخصه‌های روحی و فردی این قشر در برنامه ریزی ها مورد توجه قرار می‌دهیم.

آقایی گفت: حامی تمامی زنان استان از دختران و زنان با استعداد و نخبه استان تا بانوان آسیب دیده اجتماعی هستیم.

وی متذکر شد: برنامه‌های متنوعی برای بانوان استان البرز در نظر گرفته شده است که در زمان مناسب اعلام خواهد شد.