اهواز- معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش خوزستان بر ارائه آموزش‌های مهارتی به دانش آموزان تاکید کرد و گفت: ۸ هزار و ۳۲۴ دانش‌آموز خوزستانی در مدارس شبانه روزی سراسر استان مشغول تحصیل هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، امین برملا ظهر امروز چهارشنبه در جمع مدیران مدارس شبانه روزی استان خوزستان اظهار کرد: تحصیل ۸ هزار و ۳۲۴ دانش‌آموز خوزستانی در قالب ۶۷ مدرسه شبانه روزی در سراسر استان ظرفیت خوبی برای پیشبرد اهداف آموزشی و تربیتی برای متولیان تعلیم و تربیت فراهم کرده که باید با استفاده از راهبردهای تحولی در راستای تحقق برنامه‌های گام‌های عملی برداشته شود.

وی با تاکید بر نقش و جایگاه مدارس شبانه روزی در تحقق عدالت آموزشی در سطح مناطق کم برخوردار بیان کرد: مدارس شبانه روزی ظرفیتی بالایی را برای اجرای برنامه‌های علمی، تربیتی و اجتماعی و انتقال مفاهیم و آموزه‌ها به نسل جدید فراهم می‌کنند و با تمرکز امکانات در مدارس شبانه روزی می‌توان شاهد ارتقای شاخص عدالت آموزشی در سطح مدارس استان باشیم.

برملا گفت: ارتقای شاخص‌های کیفی مدارس شبانه روزی و تاکید بر ارائه آموزش‌های مهارتی به دانش آموزان و توانمندسازی معلمان این مدارس در راستای اجرای سیاست‌ها و برنامه‌های آموزش و پرورش از جمله اولویت‌های معاونت آموزش متوسطه آموزش و پرورش خوزستان است‌.