اراک- رئیس جشنواره گفتمان جشنواره خدمت کشور گفت: اجرای طرح گفتمان خدمت و جهاد تبیین لبیک به رهبر معظم انقلاب است و مسئولان باید در این مسیر گام‌های موثرتری بردارند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام عبدالرسول هاجری ظهر چهارشنبه در آئین جشنواره گفتمان خدمت در مصلای بیت المقدس اراک اظهار داشت: اجرای طرح گفتمان خدمت ایجاد امید آفرینی و نمایان کردن خوبی‌ها است و افرادی که توفیق خدمت در این مسیر را دارند باید خالصانه تر از قبل در این مسیر گام بردارند تا ایرانی آبادتر تحویل آیندگان دهیم.

وی بیان کرد: سردار سلیمانی نماد خدمت خالصانه و صادقانه به نظام جمهوری اسلامی بودند و باید این ستاره‌هایی که خدمتگزار مردم هستند به مردم شناسانده شوند تا مسیر خدمت رسانی برای رضای خدا گسترده‌تر شود.

رئیس جشنواره گفتمان خدمت کشور بیان کرد: خدمت رسانی به مردم به ویژه قشر محروم جامعه باید بدون منت باشد و در این راستا باید نمادهای خدمت که امامان معصوم بودند را سرلوحه و الگو قرار دهیم چرا که آنها از بزرگ‌ترین سرمایه خود که فرزندانشان بودند، گذشتند.

هاجری خاطر نشان کرد: انتظار می‌رود مسئولان ارشد، بسیجیان، طلاب در استان مرکزی به عنوان دومین استان کشور، چراغ گفتمان خدمت را روشن کنند و دست نیازمندان را به گرمی بفشارند و در این مسیر پرتوان‌تر از گذشته گام بردارند.