ساری- نماینده ولی فقیه در مازندران نهادینه سازی فرهنگ نماز را مستلزم شناخت و باور دانست.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی ظهر یکشنبه در اجلاسیه نماز استان در ساری نهادینه شدن فرهنگ نماز را مستلزم شناخت و باور دانست و گفت: برای نهادینه شدن نماز باید معرفت و شناخت به نماز بیشتر شود.

وی با اظهار این که اولین و کامل‌ترین نمازگزار در جهان حضرت امام زمان (عج) است بر لزوم فرهنگ سازی و نهادیینه کردن فرهنگ نماز تاکید کرد.

سید محمود حسینی پور استاندار مازندران نیز با اظهار این که مازندران از دیرباز مرکز تجمع روحانیت جهان اسلامی بوده است، افزود: شخصیت‌های بزرگی در استان مازندران در قرن‌های مختلف به آموزش مکتب اسلامی و دینی پرداختند.

وی افزود: مازندران جزو استان‌های پیشتاز در پیروزی انقلاب اسلامی بود و در دفاع مقدس نیز حضور درخشانی داشت و ۱۰ هزار و ۴۰۰ شهید را تقدیم نظام مقدس اسلامی کرده است.

حسینی پور یادآور شد: مازندران در جبهه مقاومت نیز پیشتاز بوده و بیشترین شهید را تقدیم نظام اسلامی کرده است و موضوع نماز باید بیشتر در ادارات مورد توجه قرار گیرد.

استاندار مازندران احیای مساجد بین راهی را امری مهم دانست و گفت: طبق برنامه ریزی تمامی مساجد و امامزادگان بین راهی برای اقامه نماز احیا می‌شوند.