سمنان- جانشین ستاد مدیریت بحران استانداری سمنان از تمدید تاخیر آغاز به کار ادارات و دستگاه‌های اجرایی استان تا پایان هفته جاری خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد حمیدی در جمع خبرنگاران همزمان با بعدازظهر دوشنبه به میزبانی استانداری سمنان بیان کرد: همه ادارات، ارگان‌ها و سازمانهای دولتی استان سمنان از روز سه شنبه ۲۷ دی ماه تا روز پنجشنبه ۲۹ دی ماه ۱۴۰۱ فعالیت خود را با تأخیر و از ساعت ۹ صبح آغاز خواهند کرد.

وی افزود: به عبارت دیگر به علت برودت هوا و شرایط نامساعد جوی و با هدف صرفه جویی در مصرف انرژی و تأمین گاز طبیعی برای مشترکین خانگی، همه ادارات، سازمان‌ها، ارگان‌ها، شرکتهای دولتی و بانک‌های استان سمنان از روز سه شنبه ۲۷ دی ماه لغایت پنج شنبه ۲۹ دی ماه ۱۴۰۱ فعالیت خود را با تأخیر و از ساعت ۹ صبح آغاز خواهند کرد.

معاون استاندار سمنان بیان کرد: افزود: فعالیت مراکز آموزشی بجز مدارس دارای تأسیسات سوخت مایع نیز تا پایان هفته جاری بصورت غیر حضوری و در بستر شاد و امتحانات نهایی پایه دوازدهم نیز بر اساس برنامه قبلی به قوت خود باقی و در تاریخ و ساعت اعلام شده برگزار می‌شود از سوی دیگر فعالیت تمامی مراکز ستادی دانشگاه‌های استان سمنان همچون سایر سازمانها و ادارات دولتی از ساعت ۹ صبح آغاز و تصمیم گیری در خصوص برگزاری امتحانات پایان ترم نیز بر عهده رؤسای دانشگاه‌های استان است.

حمیدی از آحاد مختلف مردم استان سمنان خواست با کاهش مصرف انرژی و به‌ویژه کاهش دمای تجهیزات گرم کننده مورد استفاده، امکان بهره مندی تمامی هم میهنان ارجمند را از نعمت گاز فراهم سازند.