گرگان- رئیس تبلیغات اسلامی گرگان گفت: توجه به جهاد تبیین در نهاد خانواده و تربیت فرزند یک ضرورت مهم است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید جواد محمدزاده عصر جمعه در مراسم تجلیل نوجوانان گروه فرهنگی ذوالفقار و مادران آنها اظهار کرد: مادران برای تربیت اسلامی باید دو عنصر تفکر و تعقل را در نهاد فرزندان خود شکوفا کنند.

رئیس تبلیغات اسلامی گرگان ا فزود: امروز به تعبیر رهبر نعظم انقلاب، توجه به جهاد تبیین در موضوع خانواده اهمیت و ضرورت حیاتی دارد و خانواده‌ها در راه تربیت باید از عنصر علم اخلاق و تعقل بهره ببرند.

محمد زاده تصریح کرد: حضرت فاطمه زهرا (س) به عنوان بانوی الگو تلاش کردند هم در خانواده و هم در اجتماع حضور فعال و جدی داشته باشند.

رئیس تبلیغات اسلامی گرگان ادامه داد: نوجوانان امروزه زمان زیادی را در فضای مجازی و بازی‌های رایانه‌ای سپری می‌کنند و باید زمانی را هم برای توجه و فراگیری اهداف قرآنی و اسلامی نقرار دهند.

وی گفت: یکی از اهداف سازمان تبلیغات اسلامی مردمی سازی آن بوده و برای این کار تلاش شده است، در مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی افراد قدرتمند و اثرگذار شناسایی و راهبری انجام شود.

درادامه مراسم نوجوانان با قرائت زیارت آل یاسین و قرائت قرآن به بیان نقطه نظرات خود پرداختند و با هدایایی از نوجوانان به همراه مادران تجلیل شد.