اردبیل- رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری اردبیل گفت: بیش از ۴۴ برنامه فرهنگی و ورزشی همزمان با دهه فجر و فرا رسیدن چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در اردبیل اجرا می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، اباصلت ابراهیمی ظهر شنبه در جلسه تشریح و هماهنگی ویژه برنامه‌های دهه مبارکه فجر شهرداری اردبیل اظهار کرد: بیش از ۴۴ برنامه فرهنگی و ورزشی همزمان با دهه فجر و فرا رسیدن چهل و چهارمین پیروزی انقلاب اسلامی در اردبیل اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه اجرای این برنامه‌ها از دوازدهم بهمن شروع و تا ۲۲ بهمن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ادامه خواهد داشت، ادامه داد: همزمان با زنگ انقلاب در سراسر کشور، نوای انقلاب از بلندگوهای شهر در میدان سرچشمه پخش خواهد شد.

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری اردبیل همچنین از پرواز بالن‌های انقلابی بر فراز شهر اردبیل همزمان با دهه فجر خبر داد و گفت: در طول دهه مبارکه فجر هرروز در فرهنگسراهای شهرداری اردبیل جشن انقلاب برای مخاطبان فرهنگسراها نیز برگزار خواهد شد.

ابراهیمی ادامه داد: مسابقه کتابخوانی «به نام ایران» با همکاری کانون مساجد، اختتامیه جشنواره «اگر من شهردار بودم» و تجلیل از منتخبین طرح، حضور کاروان سفیران لبخند در خانه سالمندان از سری برنامه های فرهنگی شهرداری در ایام دهه مبارک فجر است.

وی افزود: برگزاری اختتامیه جشنواره «شهروند نمونه اردبیل» با هدف معرفی شهروندان نمونه چهره‌های شاخص و برتر شهر، فستیوال ورزشی «من و بابام»، حضور شهرداران مناطق شهرداری در محلات اردبیل با هدف پیگیری و حل مشکلات اهالی منطقه، برپایی ورکشاپ هنری «برای ایران» با همکاری حوزه هنری و برپایی نمایشگاه «به سوی نور» و محفل شعر به مناسبت ولادت حضرت علی(ع) از دیگر برنامه‌های اجرایی در ایام دهه مبارک فجر خواهد بود.