گرگان- مسئول بسیج دانشجویی گلستان از آغاز ثبت نام دانشجویان برای شرکت در مراسم معنوی اعتکاف در استان خبر داد.

جواد فرامرزی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: اعتکاف دانشجویی از بهترین فرصت‌های معنوی در دوره دانشجویی برای هر یک از دانشجویان است که می‌توانند از آن بهره مند شوند.

مسئول بسیج دانشجویی گلستان اضافه کرد: این برنامه مذهبی دارای اثرات ماندگار در تعالی روحی و معنوی دانشجویان و خودسازی و تکامل شخصیت آنها است.

وی با اینکه امسال، برنامه اعتکاف دانشجویی پس یک وقفه چند ساله به دلیل تعطیلی دانشگاه‌ها بخاطر شیوع ویروس کرونا، از سر گرفته شده است، گفت: استقبال دانشجویان از این برنامه تعالی بخش و فاخر معنوی در سالهای گذشته و امسال، خیلی خوب بوده است،

فرامرزی تصریح کرد: برنامه اعتکاف دانشجویی در روزهای ۱۵ و ۱۶ و ۱۷ بهمن ماه ۱۴۰۱ و همزمان با ولادت امام علی (ع) و ایام البیض برگزار می‌شود.

مسئول بسیج دانشجویی گلستان ادامه داد: اعتکاف دانشجویی ویژه دختران دانشجو در مسجد النبی (ص) دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان و ویژه پسران دانشجو در مسجد بیت الحزن واقع در بلوار رسالت برگزار می‌شود.

وی گفت: دانشجویان علاقمند به حضور در اعتکاف دانشجویی می‌توانند برای ثبت نام از اول بهمن ماه تا ۱۰ بهمن ۱۴۰۱ به دفاتر بسیج دانشجویی یا دفاتر نهاد رهبری یا معاونت فرهنگی دانشگاه‌ها مراجعه کنند.