تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۹

قم- سرپرست سازمان فرهنگی،اجتماعی و ورزشی شهرداری قم از اجرای برنامه نورافشانی آسمان این شهر در شب یوم الله ۲۲ بهمن و در برخی مناطق قم خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام و المسلمین سید احمد طباطبایی نژاد پیش از ظهر یکشنبه در جلسه ستاد بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی که در استانداری قم برگزار شد اظهار داشت: سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم در ایام دهه فجر امسال ۴۴ برنامه و جشن در ۴۴ مسجد مناطق مختلف شهر مقدس قم برگزار خواهد شد.

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم بیان داشت: مراسم نورافشانی همانند سال‌های گذشته در شب ۲۲ بهمن در برخی از محلات و همچنین مساجد استان قم برگزار می‌شود.

طباطبایی نژاد بیان داشت: رونمایی از برخی فیلم‌های تولیدی با مضمون انقلاب اسلامی و شهدا در ایام دهه فجر امسال در خانه موزه شهیدان زین الدین از جمله برنامه‌های این سازمان است.

وی بیان داشت: پویش نصب پرچم هم امسال اجرایی خواهد شد و اجرای گروه‌های سرود دانش آموزی در خیابان‌ها، اکران فیلم، راه اندازی نمایشگاه انقلاب در نگارگذر خیابان شهدا و تولید روزنامه دیواری من یار انقلاب از جمله برنامه‌های این سازمان در ایام هفته دفاع مقدس است.

طباطبایی نژاد عنوان داشت: کتاب زندگینامه شهید کلهری از سرداران دوران دفاع مقدس استان قم آماده رونمایی است که در ایام فجر امسال رونمایی و روانه بازار خواهد شد.

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم افزود: تورهای روایتگری انقلاب اسلامی برای دانش آموزان و برپایی همایشی برای شهرداران مدارس قم به مناسبت ایام دهه فجر نیز از دیگر برنامه‌های است که اجرا خواهد شد.