عضو شورای شهر تهران گفت: سپاه محبوب ترین سازمان نظامی دنیا است و در منطقه مانند یک خورشید میدرخشد و در کنار مردم ایستاده است.

به گزارش خبرنگار مهر، پرویز سروری نایب رئیس شورای شهر تهران در نطق پیش از دستور یکصد و بیست و چهارمین جلسه شورای شهر تهران با اشاره به تصمیم پارلمان اروپا مبنی بر تروریستی خواندن سپاه پاسداران گفت: ریشه این دست از تصمیمات و ظالمانه در جنگ جهانی اروپا دارد.

وی ادامه داد: امروز پارلمان اروپا به دنبال این دست به پیش‌نویس مفتضحانه‌ای که تدوین کرده‌اند یک سازمان نظامی را تروریستی بخوانند اما این روند ناعادلانه منجر به یک اتفاق شده است.

سروری با بیان اینکه این تصمیم مخالف منشور سازمان ملل است گفت: این دست از اقدامات ریشه در قدرت دارد و آنهایی که قدرت دارند فکر می‌کنند می‌توانند بر مردم دنیا حکومت کنند اما جمهوری اسلامی برای مقابله با این تصمیم ظالمانه ایستادگی کرد.

عضو شورای شهر تهران تصریح کرد: سپاه پاسداران توانست در مقابل قدرت نظامی این کشورها ایستادگی کند و این نیروی نظامی مقابل ارتش‌های بزرگ جهان ایستادگی کردند.

وی ادامه داد: اقدامات سپاه و نیروهای نظامی را از یاد نبرده‌ایم و سپاه محبوب‌ترین سازمان نظامی دنیا است و با یک نظرسنجی می‌توان متوجه شد که مردم کدام ارتش نظامی را دوست دارند سپاه پاسداران در منطقه مانند یک خورشید می‌درخشد و در کنارم مردم ایستاده است.

سروری گفت: مطابق با نظرسنجی دانشگاه تهران ۷۷ درصد مردم سردار سلیمانی را بسیار دوست دارند و ۱۳ درصد کسانی که انقلاب را قبول ندارند هم می‌گویند سردار سلیمانی را دوست دارند.

عضو شورای شهر تهران گفت: امروز مردم اروپا در سرمای شدید و تورم بسیار هستند که دلیل آن منفعت طلبی آمریکایی‌ها است و اگر این اشتباه فاحش انجام شود جمهوری اسلامی تمام ارتش‌هایی که ذیل این نامه را امضا کرده‌اند را تروریست می‌خواند و آنگاه متوجه می‌شوند که آنها در منطقه ضرر خواهند کرد.

وی با بیان اینکه سپاه در مقابل اغتشاشات هم صبر و حوصله کرد گفت: اما تمام مراکز پشتیبانی دشمنان را با خاک یکسان کرد.