سمنان- استاندار سمنان با بیان اینکه همراهی مدرسه و خانواده توام باهم در جهاد تبیین ضروری است، گفت: برنامه‌های جهاد تبیین حمایت همه جانبه می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد رضا هاشمی غروب شنبه در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان سمنان به میزبانی دفتر نماینده ولی فقیه در استان ضمن بیان اینکه خانواده و مدرسه در جهاد تبیین علیه جنگ ترکیبی دشمن نقش اساسی دارند، ابراز داشت: بدون وجود یکی از آن دو نمی توان به مقابله با اهداف جنگ ترکیبی دشمن پرداخت لذا همراهی هر دو بخش خانواده و مدرسه توام باهم ضروری است.

وی افزود: اگر ما بهترین فضا را برای دانش آموزان فراهم، نماز جماعت به موقع برگزار و جهاد را تبیین و شبهات را رفع کنیم اما همین فرد در داخل خانه با فضایی روبرو باشد که کاملاً متفاوت با مدرسه است یعنی جهاد تبیین به درستی پایه گذاری نشده است.

استاندار سمنان با بیان اینکه برای اجرای برنامه های جهاد تبییت می بایست از سیمای داخل کشور استفاده شود، ابراز داشت: این موضوع را باید در نظر گرفت که همه افراد جامعه هدف جنگ رسانه و ترکیبی دشمن قرار دارند و انقلاب و مردم مخاطب اصلی دشمن محسوب می شوند لذا هر یکی از آحاد جامعه باید در مقابل موضوع جهاد تبیین نقش موثر خود را ایفا کنند.

هاشمی ضمن تاکید بر اینکه برای اجرای برنامه های جهاد تبیین در استان سمنان حمایت های لازم خواهد شد، تصریح کرد: معتقدیم با پشتیبانی مالی از برنامه های مربوط به جهاد تبیین و نظارت های بیشتر نتایج بهتری در انتظار خواهد بود.

وی ضمن تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی هم نتیجه تبیین گسترده و عمیقی که در جامعه شکل گرفت، افزود: امام راحل نیز در آن دوران به تبیین و روشنگری پیرامون حقایق کشور و اسلام پرداخت بنابراین می توان به جرعت گفت موضوع جهاد تبیین تفکر انقلاب اسلامی و امتداد آن است.