کرج- رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی البرز گفت: برنامه‌های دهه فجر امسال توجه و ترکیبی از اتفاقات اخیر است و تلاش شده از ظرفیت جوانان و نوجوانانی که به وطن خود علاقه دارند استفاده شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام والمسلمین علیرضا ابراهیمیان صبح یکشنبه در نشست تشریح برنامه‌های دهه فجر انقلاب اسلامی در استان البرز اظهار کرد: وقتی تاریخ را رصد می‌کنید درمی‌یابیم تمام مقاومت و پیروزی‌ها با نزدیکی به خداوند محقق شده است.

وی بیان کرد: مردم ایران در قبل از ایران با روح ایمان عجین شده است و توانستند قاعده بازی جهان را به هم بزنند و امروز پرچمداری جبهه مقاومت را به دست گرفته‌اند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز تصریح کرد: دشمنی دشمنان با ایران به خاطر قدرت ایران اسلامی است.

وی خاطرنشان کرد: از مردم قبل از انقلاب احساس نیاز به این امر نداشتند انقلابی محقق نمی‌شد.

ابراهیمیان گفت: برنامه‌های دهه فجر امسال توجه و ترکیبی از اتفاقات اخیر است، سعی شده است از ظرفیت جوانان و نوجوانانی که به وطن خود علاقه دارند استفاده شود.

وی اظهار کرد: امید، معنویت وآرامش کلیدواژه برنامه‌های دهه فجر در البرز است، مواردی که دشمن آن را هدف قرار داده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز بیان کرد: ۲۰ کمیته در دهه فجر فعال است و جلسات خود را آغاز کرده‌اند و مسئولیت‌ها بین ارگان‌ها و کمیته‌های مردمی و جوانان تقسیم شده است.

وی تصریح کرد: بخشی از برنامه‌های به برنامه‌های ورزشی معطوف است که با اسم فجر قهرمان برگزار می‌شود.

ابراهیمیان خاطرنشان کرد: برنامه‌های امسال ما به خاطر توهینی که به قرآن شد با مراسم شبی با قرآن آغاز می‌شود که برای نخستین بار در یک روستای هیو برگزار می‌شود.

وی گفت: افتتاحیه پروژه‌های بزرگ استان را در این استان داریم گروه‌ها جهادی وارد مناطق محروم خواهند شد و خانه‌های نیمه‌ساخت و مخروبه را ترمیم می‌کنند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز اظهار کرد: در ۱۰ شب دهه فجر میز خدمت برگزار خواهد شد مدیران استان در بین مردم حضور خواهند یابد

وی بیان کرد: کارناوال شادی در سطح شهر برگزار خواهد شد تا علاوه بر اجرای برنامه‌های شاد مردم از نزدیک با برنامه‌های دهه فجر آشنا شوند.

ابراهیمیان با بیان اینکه بیشتر برنامه‌های فرهنگی برای نوجوانان در مدارس برگزار خواهد شد، تصریح کرد: سعی داریم تا برنامه‌های خانواده کارگران و کارمندان را به صورت ویژه برگزار کنیم.

وی با بیان اینکه کرسی‌های آزاداندیشی را در سطح شهر برگزار خواهیم کرد، متذکر شد: امسال از ظرفیت فضای دستاوردهای انقلاب اسلامی در بیلبوردهای شهری استفاده می‌کنیم.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز اظهار کرد: جشن دستاوردهای انقلاب در شهرک دارویی استان البرز 10 بهمن برگزار می‌شود.

وی متذکر شد: راهپیمایی روز 22 بهمن در کرج از نقاط مختلف کرج برگزار می‌شود و به میدان جمهوری اسن شهر برگزار می‌شود.