کرج- مدیرکل صدا و سیمای البرز گفت: با وجود شوک‌های اقتصادی و بی‌مدیریتی‌های سال‌های اخیر اما بعد از انقلاب جهش علمی فوق‌العاده‌ای داشته ایم.

به گزارش خبرنگار مهر، علی صادق مقدسی صبح یکشنبه در نشست تشریح برنامه‌های دهه فجر انقلاب اسلامی در استان البرز اظهار کرد: در برخی مواقع گزارش‌های طرف‌های غربی نشان می‌دهد که ایران قوی محقق شده است.

وی بیان کرد: وضعیت و کیفیت توسعه علم در کشور غیرقابل انکار است اگرچه که جبهه استکبار سعی دارد تا این پیشرفت را بپوشاند.

مدیرکل صدا و سیمای البرز تصریح کرد: با وجود شوک‌های اقتصادی و بی‌مدیریتی‌های سال‌های اخیر اما بعد از انقلاب جهش علمی فوق‌العاده‌ای داشتیم.

وی خاطرنشان کرد: برخی از مسئولان گویی از این جهش علمی بی‌خبر نیستند یا خود را به جهالت زدند، مردم نیز هنوز شیرینی این جهش را تجربه نکرده‌اند.

مقدسی گفت: اگر منویات به زمین مانده مقام معظم رهبری به ویژه در زمینه اقتصاد مقاومتی محقق شود بسیاری از مشکلات کشور نیز برطرف خواهد شد.

وی اظهار کرد: باید تلاش کنیم تا مردم را برای حضور در صحنه جشن‌های دهه فجر ترغیب و تلاش‌های دشمن در این زمینه را خنثی کنیم.

مدیرکل صدا و سیمای البرز بیان کرد: در دهه فجر تنها نباید به جشن اکتفا کنیم بلکه باید آرمان‌های انقلاب را بازخوانی کنیم.

وی تصریح کرد: استکبار جهانی از ابتدا به دنبال این بود که انقلاب اسلامی تبدیل به الگو نشود، بنابراین باید بتوانیم الگوی مناسبی باشیم.

مقدسی خاطرنشان کرد: گروه‌هایی سرودی که در استان فعال هستند باید به سمت حضور میدانی پیش بروند و حضور فعالی در این زمینه داشته باشند.