همدان- بخشدار مرکزی همدان گفت: همزمان با ایام دهه فجر ۶٢ پروژه عمرانی و اقتصادی در بخش مرکزی همدان به بهره برداری می رسد.

محمدحسن دهبانی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به پیش رو بودن ایام الله دهه فجر بیان کرد: همزمان با دهه فجر ۶۲ پروژه عمرانی و اقتصادی با اعتباری بالغ بر ١۴١ میلیارد تومان به بهره‌برداری می‌رسد.

وی در تشریح این موضوع با بیان اینکه در بخش بهسازی و عمران روستایی تعداد ٢۵ پروژه با رقمی بالغ بر ٨ میلیارد تومان اعتبار به بهره برداری می‌رسد، گفت: در بخش کشاورزی ١٢ پروژه با رقمی بالغ بر ٢٣ میلیارد تومان اعتبار در بخش توسعه راه ٣ پروژه با رقمی بالغ بر ۲۲ میلیارد تومان اعتبار و سایر پروژه‌های اقتصادی، گردشکری و خدماتی با اعتبار ٨٢ میلیارد تومان به بهره برداری خواهد رسید.

بخشدار مرکزی همدان در این راستا از بهسازی و آسفالت راه مواصلاتی روستای تکمه داش، راه اندازی ۴ واحد گلخانه و ٢٢ پروژه عمرانی در سطح روستایی نام برد و افزود: جشن انقلاب، مسابقات بومی و محلی، مسابقات قرانی، برنامه‌های متنوع فرهنگی و ورزشی، نشستهای روشنگری، غبارروبی گلزار شهدا، فضاسازی و آذین بندی روستاها، برگزاری یادواره‌های شهدا، زنگ انقلاب و حضور پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن از جمله برنامه‌هایی است که در ایام الله دهه مبارک فجر در سطح روستاهای بخش مرکزی به انجام می‌رسد.