بجنورد- رئیس پلیس امنیت اقتصادی خراسان شمالی از کشف ۵۹ هزار و ۴۵۶ قلم انواع داروی قاچاق به ارزش ۹۰۰ میلیون ریال در بجنورد خبر داد.

سرهنگ تقی توئی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان در یک عملیات منسجم موفق شدند محل نگهداری تعداد زیادی داروی غیر مجاز را شناسایی کنند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی خراسان شمالی با اشاره به اینکه مأموران بعد از شناسایی مکان نگهداری داروهای غیر مجاز، به آن محل اعزام شدند، افزود: کارآگاهان با هماهنگی‌های به عمل آمده در بازرسی از این محل تعداد ۵۹ هزار و ۴۵۶ عدد انواع داروی غیر مجاز و خارج از شبکه توزیع را کشف و ضبط کردند.

وی با بیان اینکه ارزش این تعداد داروی غیر مجاز ۹۰۰ میلیون ریال برآورد شده است، تصریح کرد: کالای مکشوفه با هماهنگی به عمل آمده به سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان تحویل داده شد.

وی با اشاره به اینکه در این رابطه یک نفر متهم دستگیر که بعد از تشکیل پرونده به اداره تعزیرات حکومتی معرفی شد، از شهروندان خواست تا در صورت اطلاع از اینگونه موارد که سلامت و امنیت جامعه را مختل می‌کند، بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.