ملارد- فرماندار ملارد از افتتاح و کلنگ‌زنی ۵۷ پروژه عمرانی، خدماتی، کشاورزی، آموزشی و صنعتی به مناسبت ایام‌الله دهه مبارک فجر در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، جابر کریمی شامگاه سه شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه دهه فجر را بهترین فرصت برای جهاد تبیین و بیان دستاوردهای نظام است اظهار داشت: ۵۷ پروژه با اعتبار و سرمایه گذاری بیش از ۳۰ هزار میلیارد ریال در دهه فجر این شهرستان کلنگ زنی و افتتاح می‌شود.

کریمی افزود: این پروژه‌ها در حوزه‌های عمران شهری و روستایی، کشاورزی، ورزشی، بهداشت و درمان، صنعتی و آموزشی جهت تأمین امکانات و خدمات مورد نیاز برای خدمت‌رسانی بهینه به مردم شهرستان ملارد می‌باشد.

فرماندار ملارد به شاخص ترین پروژه‌های قابل افتتاح و کلنگ زنی شهرستان اشاره کرد و گفت: سالن ورزشی شهدای امنیت در خیابان شهید مطهری ملارد، ساختمان اداری شهید حاج قاسم سلیمانی در صفادشت، کلانتری، درمانگاه و پارک راز در شهرک امید، ۲ باب مدرسه خیر ساز در روستای مهردشت، ۲ قطعه زمین چمن مصنوعی در روستاهای حصار شالپوش و مهر آذین، از جمله این پروژه‌ها است.

وی بیان کرد: برنامه‌های افتتاح و کلنگ‌زنی پروژه‌های ایام دهه مبارک فجر در دو بخش مرکزی و صفادشت با حضور مسئولان استانی و شهرستانی انجام می‌شود.