همدان- فرماندار فامنین‌ با بیان اینکه دهه فجر مطلع مقابله با استکبار جهانی است؛ گفت: در ایام الله دهه فجر تعداد ۵۱ پروژه با اعتبار ۵۹۰ میلیارد ریال اعتبار افتتاح و کلنگ زنی خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سید روح الله حسینی گفت: دهه فجر آئینه ای است که در آن خورشید انقلاب درخشید و بدون تردید اگر این ایام را مطلعی برای مقابله با استکبار با شعار ارزشمند انقلاب که استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی است، بدانیم حرف درستی را مطرح کرده‌ایم.

وی اضافه کرد: در دهه فجر امسال ۴۴۰ برنامه فرهنگی، ورزشی و … در سطح شهرستان برگزار خواهد شد و ۵۱ پروژه با اعتبار ۵۹۰ میلیارد ریال اعتبار افتتاح و کلنگ زنی خواهد شد.

فرماندار با یادآوری شعار دهه مبارک فجر اضافه کرد: شعار امسال دهه فجر ایران استوار، ۴۴ سال افتخار است و باید مردم را با انعکاس خدمات دولت، به نظام و انقلاب امیدوار کرد.

در این دیدار امام جمعه فامنین نیز گفت: یکی از یوم الله‌هایی که نباید فراموش کنیم یوم الله ۱۲ بهمن و ۲۲ بهمن است.

حجت‌الاسلام والمسلمین باب الله غفاری با بیان اینکه امام با تفکری که داشتند آزادی را به جهان بشریت هدیه دادند؛ اضافه کرد: یاد یوم الله باعث می‌شود انسان در مقابل سختی‌ها و مشکلات صبور و هم بسیار شکر کننده شود.

امام جمعه شهرستان فامنین تصریح کرد: دشمن با یک جنگ ترکیبی و هیبریدی با تمام قوا وارد شده است و باید واقعیت‌ها به مردم گفته شود و دستاوردهای انقلاب به مردم بیان شود و این در امید دهی برای مردم تأثیرگذار است.

وی ادامه داد: یکی از اهداف دشمن ناامید کردن مردم است و دشمن نیز تبلیغ می‌کند و این تبلیغ در ناامیدسازی مردم تأثیرگذار است و باید آن را با جهاد تبیین خنثی کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین غفاری با تبریک ولادت امام جواد (ع) گفت: ما باید کلام امام را در رأس کارها قرار دهیم که می‌فرمایند؛ با فضیلت‌ترین عبادت‌ها اخلاص است.