بویین زهرا- فرماندار بویین زهرا گفت: افتتاح ۱۸۵ پروژه به مناسبت دهه فجر در شهرستان بوئین زهرا به بهره برداری می‌رسد.

محمد ادیب رامندی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: دهه فجر امسال بستری مناسب برای جهاد تبیین است و برگزاری برنامه‌های دهه فجر بر محور جهاد تبیین انجام می‌گیرد.

وی افزود: در برگزاری برنامه‌های دهه فجر اثربخش، اثرگذار و آگاهی‌بخش بودن را مدنظر قرار دهیم، چرا که در حوادث اخیر دشمن همه تلاش خود را به کار گرفته تا جمهوری اسلامی را ناکارآمد جلوه دهد.

فرماندار بویین زهرا بیان کرد: به مناسبت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران ۱۸۵ پروژه عمرانی، خدماتی، کشاورزی، صنعتی، ورزشی، آموزشی و فرهنگی در این شهرستان به بهره برداری خواهد رسید.

وی تاکید کرد: این پروژه‌ها با اعتباری بالغ بر ۶۱۱ میلیارد و ۸۴۸ میلیون تومان در شهرستان بوئین زهرا افتتاح و به بهره برداری می‌رسد.

رامندی عنوان کرد: از این تعداد پروژه می‌توان به ۱۵۵ پروژه عمرانی، ۱۷ پروژه اقتصادی و ۱۳ پروژه آموزشی و فرهنگی در سطح شهرستان اشاره کرد.

وی بیان کرد: در برگزاری برنامه‌های دهه فجر اثربخش، اثرگذار و آگاهی‌بخش بودن را مدنظر قرار دهیم، چرا که در حوادث اخیر دشمن همه تلاش خود را به کار گرفته تا جمهوری اسلامی را ناکارآمد جلوه دهد.

فرماندار بویین زهرا در پایان یادآور شد: دهه فجر، جشن پیروزی انقلاب است و باید برنامه‌های این ایام امیدبخش و بانشاط برگزار شود و تمامی اعضا باید با جدیت بیشتر در برگزاری و اجرای برنامه‌های دهه فجر و اطلاع رسانی دقیق دستاوردها بکوشند.