کرج- فرماندار کرج گفت: تعدادی از ۱۱۶ پروژه این شهرستان با اعتباری بالغ بر یک‌هزار و ٨۹۴ میلیارد تومان و اشتغالزایی برای ۹۳۱ نفر همزمان با دهه مبارک فجر افتتاح شده و به بهره‌برداری می‌رسد.

غفور قاسم پور در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با تبریک ایام الله دهه فجر برنامه‌ها و پروژه‌های آماده بهره برداری در شهرستان کرج را تشریح کرد و گفت: تعدادی از ۱۱۶ پروژه این شهرستان بمناسبت دهه مبارک فجر در دو بخش دولتی و خصوصی با اعتبار هزار و ٨۹۴ میلیارد تومان به دستان استاندار البرز به ایستگاه افتتاح و بهره برداری خواهد رسید.

پروژه های آماده افتتاح شهرستان کرج توسط استاندارالبرز

وی افزود: بهره برداری از مدرسه ۱۵ کلاسه شهید کهن ترابی، آغاز بکار سالن ورزشی میانجاده و بهره برداری از پروژه نان صنعتی در ماهدشت از برنامه‌های استاندار البرز برای افتتاح پروژه‌های فجر در شهرستان کرج خواهد بود.

قاسم پور گفت: البته تعدادی از پروژه‌های شاخص شهرستان کرج همانند قطارشهری طی برنامه‌های جداگانه ای در سطح ملی با حضور مسولان کشور و استاندار محترم افتتاح می‌شود.

فرماندار کرج در ادامه با اشاره به سهم اشتغالزایی در افتتاح این پروژه‌ها نیز افزود: با بهره برداری از این طرح‌ها برای ۹۳۱ نفر در شهرستان کرج شغل ایجاد خواهد شد.

قاسم پور به تفکیک تعداد و میزان اعتبار پروژه‌های بخش دولتی و خصوصی را نیز برشمرد و اضافه کرد: ٨۶ پروژه در بخش دولتی با اعتبار هزار و ۵۴٨ میلیارد تومان و ۲٨ پروژه نیز در بخش خصوصی با اعتبار ۲٨۶ میلیارد تومان این ایام افتتاح می‌شود.

معاون استاندار پروژه‌های شاخص بخش دولتی شهرستان کرج را هم تشریح کرد و گفت: این پروژه‌ها در حوزه قطارشهری کرج، توسعه شبکه مخابراتی، آبرسانی، برق، بهره برداری از تصفیه خانه، بهسازی و نوسازی معابر شهری و روستایی کرج، احداث مدارس، حوزه نرم افزاری و سخت افزاری تجهیزات صدا و سیما، مرکز سلامت، تکمیل و احداث پارک خواهد بود.

وی افزود: در بخش خصوصی نیز به پروژه‌های حوزه صنایع دارویی و غذایی، جهادکشاورزی، ارتباطات، میراث فرهنگی و صنعت و معدن توجه ویژه ای شده است.