بیرجند- همزمان با ششمین روز از دهه فجر، ۹۵ پروژه در نهبندان با اعتباری بیش از هزار و ۷۶۹ میلیارد ریال و با حضور استاندار خراسان جنوبی افتتاح و کلنگ زنی شد.

به گزارش خبرنگار مهر، صبح دوشنبه در ششمین روز دهه فجر، آئین افتتاح و کلنگ زنی پروژه‌های گازرسانی در شهرستان نهبندان با حضور استاندار خراسان جنوبی به صورت همزمان برگزار شد.

در این مراسم به صورت همزمان ۹۵ پروژه افتتاح و کلنگ زنی شدند که اعتبار هزینه شده برای این پروژه‌ها هزار و ۷۶۹ میلیارد ریال بوده است.

همچنین در این مراسم که با حضور امام جمعه، فرماندار و جمعی از مدیران استانی و شهرستانی همراه بود، پروژه احداث خط تقویتی شوسف- نهبندان برای استمرار گازرسانی به بهره برداری رسید.

در این مراسم عملیات اجرایی گازرسانی به سه واحد تولیدی و صنعتی، به طرح جهش مسکن با بهره‌مندی ۹۱ خانوار، پنج روستا با بهره‌مندی ۴۹ خانوار نیز آغاز شد.

گفتنی است؛ افتتاح پروژه‌های گازرسانی به ۴ روستا با بهره‌مندی ۴۱ خانوار، ۱۸ واحد صنعتی و تولیدی، طرح جهش مسکن (۱۸ خانوار)، گازرسانی به مسکن‌های محرومین با بهره‌مندی ۶۲ خانوار از جمله برنامه‌های پیش بینی شده برای سفر امروز استاندار خراسان جنوبی به نهبندان بود.