بیرجند- رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان درمیان از حضور کاروان سلامت هلال احمر در روستای خیرآباد شهرستان درمیان خبر داد و گفت: ۷۵ نفر از خدمات ویزیت و دارویی این کاروان بهره مند شده‌اند.

به گزارش خبرنگار مهر، محسن حسین زاده صبح چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگاران بیان کرد: به مناسبت ایام دهه فجر، کاروان سلامت متشکل از سه پزشک متخصص و عمومی در روستای خیر آباد شهرستان درمیان به ارائه خدمت پرداختند.

وی با بیان اینکه با بیان اینکه این کاروان متشکل از سه پزشک داوطلب شامل متخصص زنان، ماما و پزشک عمومی بوده است، افزود: در راستای خدمت رسانی این کاروان به روستاییان، ۷۵ نفر از خدمات ویزیت و دارویی بهره مند شدند.

حسین زاده با بیان اینکه تمامی ویزیت‌های پزشکان و داروهای پزشک عمومی برای مراجعه کنندگان رایگان بوده است، افزود: همچنین ۱۸۰ نفر از خدمات ایستگاه سلامت بهره‌مند شدند.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان درمیان توزیع ۱۰۰ بسته غذایی و ۳۰ بسته بهداشتی بین روستاییان را از دیگر خدمات این کاروان دانست و افزود: در راستای تهیه و توزیع بسته‌های غذایی اعتباری بالغ بر ۴۰۰ میلیون ریال و جهت تأمین بسته‌های بهداشتی اعتباری بالغ بر ۹۰ میلیون ریال هزینه شده است.

بنا به گفته وی ارزش ریالی داروهای ارائه شده به بیماران هم ۲۰۰ میلیون ریال بوده است.