زرندیه-فرمانده سپاه ناحیه زرندیه گفت: مردم با حضور فعال در راهپیمایی ۲۲ بهمن بصیرت دینی و ملی خود را به نمایش خواهند گذاشت.

محسن صادقی در گفتگو با خبرنگار مهر، با تاکید بر حضور فعال در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه گفت: مردم همیشه در صحنه به ارزش‌های انقلاب، نظام و ولایت وفادار بوده و هستند و در لحظه‌های حساس عشق و علاقه خود را به نمایش می‌گذارند.

وی ادامه داد: با وجود جنگ اقتصادی و تحریم‌های ظالمانه دشمن علیه نظام، مردم با حضورشان در صحنه‌های انقلاب امید دشمن را به یاس مبدل کردند.

فرمانده سپاه ناحیه زرندیه تصریح کرد: اکنون در چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، تبدیل به درخت تنومندی شده است اما دشمنان همچنان با پی‌ریزی فتنه‌های پیچیده‌تری سعی در خدشه‌دار کردن وجهه انقلاب اسلامی دارند.

وی ادامه داد: از مردم ولایتمدار ایران به ویژه مردم شهرستان زرندیه دعوت می‌کنیم ضمن تجدید بیعت با آرمان‌های والای شهدای گرانقدر و امام شهیدان حضرت امام خمینی (ره) همچون سال‌های گذشته با حضور در راهپیمایی وحدت آفرین و دشمن شکن ۲۲ بهمن دوستداران نظام اسلامی را شادمان و دشمنان قسم خورده را مأیوس و ناامید کنند.

فرمانده سپاه ناحیه ساوه تصریح کرد: مردم با حضور فعال در این آئین بصیرت دینی و ملی خود را به نمایش خواهند گذاشت.