ساری - استاندار مازندران جای صنایع تبدیلی را در استان خالی دانست و گفت: این صنایع در حاشیه میدان میوه و تره بار ساری فعال شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمود حسینی عصر پنجشنبه در مراسم راه اندازی میدان میوه و تره بار ساری با تاکید بر فراهم سازی زیرساخت‌ها برای خدمات دهی به دو میلیون نفر در ساری اظهار داشت: با بودجه دولتی نمی‌توان به اهداف رسید از این رو ورود بخش‌های خصوصی برای سرمایه گذاری لازم است.

وی با عنوان اینکه نباید اجازه دهیم پروژه‌هایی نظیر میدان میوه و تره بار ۱۴ سال زمان برد، گفت: برخی از دستگاه‌ها در مازندران دچار بیماری مزمن شدند و این رویه پسندیده نیست که به دلیل سهل انگاری دستگاه‌ها، فرماندار دفتری کاری را به محل پروژه‌ها ببرد.

وی با تقدیر از اقدام جهادی فرماندار ساری گفت: منطقی نیست که دستگاه‌های مربوطه وظیفه خود را به درستی انجام ندهند و برخی دستگاه‌ها منتظر هستند استاندار یا نماینده ولی فقیه به آنها تذکر دهند.

استاندار مازندران یادآور شد: استان مازندران استعداد آن را دارد که کارهای بزرگ و فاخر برای تحقق مازندران قوی توسط دستگاه‌های دولتی و خصوصی در آن انجام شود به شرط آنکه با یکدیگر همدل و متحد شویم.

حسینی پور با بیان اینکه ۴۰ هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری با اجرای پروژه‌های دهه فجر در استان صورت گرفت، گفت: امسال رشد اقتصادی قابل توجهی در استان خواهیم داشت که منجر به سرمایه گذاری و امنیت سرمایه گذاری خواهد شد.

وی گفت: سرمایه گذاری در استان مازندران اولویت اول و مهم محسوب می‌شود و امیدواریم با حمایت بخش‌های خصوصی و دولتی به اهداف دست یابیم و امسال شش سرمایه گذاری خارجی در استان ثبت شده است.

استاندار مازندران خواستار راه اندازی صنایع تبدیلی در حاشیه میدان میوه و تره بار ساری شد وگفت: جای صننایع تبدیلی در استان خالی و شمار موجود اندک است و وزارت آموزش و پرورش تمایل به راه اندازی هنرستان برای تربیت نیروی انسانی مورد نیاز شد.

وی بر لزوم برنامه ریزی برای صادرات مرکبات در پایانه میوه و تره بار ساری تاکید کرد.