کرج- مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری البرز از برگزاری جشن ۴۴ زوج همزمان با جشن ۴۴ سالگی انقلاب شکوهمند ایران اسلامی خبر داد.

محمدجواد کاظمینی در گفت‌وگپ با خبرنگار مهر اظهار کرد: همزمان با ۲۲ بهمن ماه و برپایی جشن پیروزی پرشکوه و عزتمندانه انقلاب اسلامی، اداره کل اجتماعی و فرهنگی استانداری با همکاری سپاه امام حسن مجتبی ع استان البرز، قرارگاه جهادی شهید حججی، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام ره، بنیاد علوی، اداره کل ورزش و جوانان، اداره کل راه و شهرسازی، شهرداری کرج، خیرین استان، جشن ۴۴ زوج جوان دهه هفتادی و دهه هشتادی از مناطق هدف قرارگاه اجتماعی را برگزار می‌نمایند.

وی افزود: پس از برگزاری جشن ۱۱۰ زوج جوان در سال جاری، اینبار جشن ۴۴ زوج را همزمان با جشن ۴۴ سالگی انقلاب شکوه مند ایران اسلامی، شاهد خواهیم بود.

کاظمینی گفت: هدف از برگزاری این جشن‌ها حمایت و ترویج ازدواج بخصوص فرهنگسازی ازدواج آسان در میان جوانان است.

وی افزود: حضور خودرویی عروس و دامادها، برگزاری جشن و شادمانی در تالار نژاد فلاح و سفر زیارتی مشهد مقدس را از اقدامات این طرح برشمرد و ابراز امیدواری کرد با حضور و حمایت نیکوکاران و هماهنگی و هم افزایی دستگاه‌های استان شاهد استمرار اینگونه طرح‌ها بخصوص ترویج ازدواج آسان که از تأکیدات استاندار محترم البرز است، باشیم.