اردبیل- مردم اردبیل پس از ۴۴ سال بار دیگر با حضور در خیابان‌ها و سر دادن شعارها با آرمان‌های انقلاب اسلامی و امام راحل تجدید بیعت کردند.

خبرگزاری مهر - گروه استان‌ها- نسرین آذرکیش: چهل و چهار سال پیش در چنین روزی ملتی خسته از جور و ستم حکومت پادشاهان دست به اعتراض زدند و سرانجام با وحدت کلمه و اراده‌ای آهنین توانستند استقلال و آزادی را برای این کشور به ارمغان بیاورند که امروز بتوانند نظاره‌گر روز خوب پیروزی و بهاری جاودان باشند.

پس از ۴۴ سال مردم بصیر و آگاه اردبیل بار دیگر از صبح امروز قبل از آغاز راهپیمایی با حضور گسترده و همزمان در سراسر کشور در سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، با آرمان‌های انقلاب تجدید بیعت کردند و با سر دادن شعارهایی بار دیگر حماسه بی‌نظیر را به رخ جهانیان کشاندند.

حضور حماسی مردم در راهپیمایی باشکوه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی حال و هوای متفاوتی داشت، چرا که بعد از چند سال از شیوع بیماری کرونا دوباره شاهد حضور مردم در صفوف راهپیمایی بودیم و این حضور در سراسر میهن اسلامی ایران برای عموم مردم و سیاست‌مداران دنیا، معنایی متفاوت داشت که برای دوستان مایه نشاط و امید و برای دشمنان این انقلاب مایه یأس و ناامیدی است.

شرکت کنندگان در راهپیمایی ۲۲ بهمن با حضور گسترده در این راهپیمایی بار دیگر به دشمنان اعلام کردند که راه سیدالشهدای جبهه مقاومت حاج قاسم ادامه خواهد داشت و دشمنان و توطئه‌گران با جنگ‌های، فرهنگی، نظامی و اقتصادی نخواهند توانست خللی در اراده پولادین مردم ایران ایجاد کنند.

همچنان پای انقلابمان هستیم

دانش آموز مقطع راهنمایی اردبیل در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: ما امروز در راهپیمایی ۲۲ بهمن به آمریکایی‌ها و اسرائیلی‌ها نشان می‌دهیم که همچنان پای انقلاب هستیم و هیچ چیزی نمی‌تواند ما را از انقلابمان و دستاوردهایی که ۴۴ سال گذشتگان ما برای آنها زحمت کشیده‌اند، دور کند.

رضایی افزود: ما با وجود سردی هوا به عشق انقلاب، رهبر معظم انقلاب و نظام اسلامی به صحنه آمده‌ایم تا بار دیگر به دشمنان نظام و انقلاب اسلامی نشان دهیم که راه انقلاب ادامه دارد.

امروز آحاد مختلف مردم استان از پیر و جوان، زن و مرد، دانش آموز و دانشجو، کارمند و بازاری همه و همه یک دل و یک صدا و متحد برای خلق حماسه حضور و تجدید پیمان با انقلاب و رهبری به میدان آمده بودند.

مرد مسن شرکت‌کننده در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه در اردبیل نیز در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، افزود: امروز روز جشن پیروزی انقلاب اسلامی، پیروزی حق بر باطل و تثبیت حقانیت ملت ایران بود که ما نیز همگام با ملت ایران اسلامی به خیابان‌ها آمدیم تا این روز بزرگ را جشن بگیریم.

وحدت و همدلی مهمترین شاخصه راهپیمایی امروز بود

وی با اشاره به اینکه مهمترین شاخصه راهپیمایی امروز وحدت و همدلی ملت ایران است، افزود: همگان با در دست داشتن نشان ملی خود امروز به خیابان‌ها آمدند تا تداوم‌بخش انقلاب دیرینه اسلامی ایران باشند.

پیرزن ۷۵ ساله اردبیلی نیز که علی‌رغم سردی هوا و کهولت سن با در دست داشتن عکس امام راحل به میدان شریعتی اردبیل آمده بود و از شور و حال خود برای حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه سخن می‌گفت، بیان کرد: ما برای به دست آوردن انقلاب اسلامی ایران تلاش زیادی کرده‌ایم و به این راحتی آن را از دست نمی‌دهیم.

امروز اردبیل حال و هوای خاصی به خود گرفته بود و همزمان با سراسر کشور مردم ولایتمدار استان اردبیل با لبیک‌گویی به فرامین امام خامنه‌ای در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه شرکت کردند و وحدت و همدلی خود را به رخ دنیا کشیدند.