همدان- فرماندار ملایر گفت: ملت بزرگ ایران ۴۴ سال است در کنار هم ایستاده‌اند با هم مقاومت کرده‌اند و پیروزی‌های بزرگ را رقم زده‌اند.

به گزارش خبرنگار مهر، مردم ولایتمدار و انقلابی ملایر در چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب حضوری حماسی و بی نظیر پیدا کردند. مردم ملایر مسیر میدان امام خمینی تا میدان امام حسین (ع) این شهر را با شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و الله اکبر طی کردند و نشان دادند که همواره در مسیر امام و رهبری هستند و پای این نظام خواهند ماند.

سلمان اسماعیلی به عنوان سخنران مراسم در جمع راهپیمایان ۲۲ بهمن در شهرستان ملایر گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و آغاز چهل و پنجمین بهار انقلاب اسلامی ۲۲ بهمن را بزرگترین عید ایرانیان برشمرد و گفت: ۲۲ بهمن عید فطر است چرا که ملت ایران به فطرت خود برگشتند، عید قربان است چرا که ملت ایران تمام اسماعیل‌های خود را به قربانگاه فرستاد و عید نوروز است چرا که بهار پیروزی این ملت است.

فرماندار ویژه ملایر خطاب به دشمنان افزود: دشمنان بدانید ۴۴ سال تلاش کردید تا مقاومت ما را بشکنید اما خودتان شکستید، ملت بزرگ ایران ۴۴ سال است در کنار هم ایستاده‌اند با هم مقاومت کرده‌اند و پیروزی‌های بزرگ را رقم زده‌اند.

وی با بیان اینکه دشمن طی ۱۰۰ روز در اغتشاشات اخیر تلاش کرد و ناجوانمردانه ترین جنگ ترکیبی را راه انداخت تا بین صفوف این ملت فاصله بیندازد تصریح کرد: اما این ملت نشان داد که وحدت و انسجام دارد و هیچ دشمنی نمی‌تواند صفوف به هم پیوسته این وحدت ملت را به هم بزند.

اسماعیلی با اشاره به اینکه امروز در گام دوم انقلاب و آغاز چهل و پنجمین بهار انقلاب به موفقیت‌ها و دستاوردهای بزرگی دست یافته‌ایم؛ گفت: اولین رمز موفقیت ایران رهبری پیامبر گونه امام بود امامی که چون خورشید در آسمان ایران طلوع کرد و وجودش گرمابخش نه تنها ملت ایران بلکه همه آزادی‌خواهان جهان شد و اسلام را زنده کرد. وی افزود: اکنون نیز خلف صالحش بی‌نظیرترین رهبر عالم و سیاستمدار ترین رهبر عالم بعد از امام راحل راهش را ادامه داده و سکاندار این کشور است.

وی با اشاره به اینکه رهبر انقلاب مدبرانه و با سیاست‌های خود توانسته است در سخت‌ترین دوره‌ها این انقلاب را از گزند حوادث نجات دهد گفت: چنین رهبری سربازانی چون حاج قاسم سلیمانی، شهدای مدافع حرم، شهدای مدافع امنیت چون علی نظری‌ها را تربیت می‌کند و بعد از شهادت حاج قاسم هزاران قاسم سلیمانی فدایی و پای انقلاب ایستاده‌اند.

فرماندار ملایر در ادامه، دومین رمز موفقیت این انقلاب را مردم دانست و گفت: مردمی فهیم و مقاوم که با وحدت خود در راه خمینی کبیر زیر بار ظلم نرفته‌اند و در کنار هم ایستادند و این حضور و اقتدار امروزشان دشمن را زمین‌گیر کرده است.

وی با بیان اینکه دولت سیزدهم به عنوان خادم ملت در کنار مردم است گفت: در ملایر در سال ۱۴۰۱ قدم‌های بزرگی برداشته شده است و بیش از ۶ هزار میلیارد توسعه عمرانی در شهرها و روستاهای ملایر رقم می‌خورد، در بخش مسکن بهترین الگوی نهضت ملی مسکن را خواهیم داشت.

اسماعیلی گفت: در راستای حمایت از جمعیت و جوانی به خانواده‌هایی که بعد از آبان سال ۱۴۰۰ فرزند سوم آنها متولد شده زمین رایگان اختصاص می‌دهیم.

وی اضافه کرد: امروز زمان دیگری است که ا بیش از گذشته به وحدت و انسجام نیاز داریم و به تعبیر امام راحل مردم ما از مردم است رسول الله بهتر هستند چرا که ندیده عاشق امام زمان خود هستند و امروز مردم آمده‌اند تا صحنه‌های دیگر بی از افتخار و حماسه بیافریند.

فرماندار ملایر با بیان اینکه شکست در قاموس ملت ایران وجود ندارد تصریح کرد: به معنای واقعی کلمه همه ده هشتادی‌ها و دهه نودی ها فرزندان ما هستند امروز حضور پررنگ آنها را می‌بینیم چرا که این انقلاب، منسجم و متحد است وبا حرکت زیر پرچم ولایت پیروزی‌های بزرگی برای خود بیش از گذشته رقم خواهد زد.

در پایان نیز قطع نامه قرائت شد.