بیرجند- نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: مردم در سخت ترین شرایط با حضور خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن دشمن و نفوذی ها را رسوا کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید علیرضا عبادی عصر شنبه در دیدار با معاون پارلمانی رئیس جمهور اظهار کرد: حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن سال جاری بسیار باشکوه و دیدنی بود.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه بیان کرد: شهر بیرجند هر روز بزرگ‌تر و پرجمعیت‌تر می‌شود و از این جهت برای سال‌های آینده جهت برنامه‌های بزرگ ملی باید تدابیری بیندیشیم.

عبادی با اشاره به اینکه بعد از ۴۴ سال دشمن هنوز علیه انقلاب هجوم و برنامه‌های ترکیبی دارد، ادامه داد: قلب مردم را در برخورد با این هجمه‌های دشمن دستی معنوی هدایت می‌کند.

وی گفت: مردم در سخت‌ترین شرایط با حضور خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن دشمن و نفوذی‌ها را رسوا کردند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه حمایت‌های معنوی قبل و بعد از پیروزی همراه انقلاب بوده است، اظهار کرد: در روز قیامت همه ما در برابر مسئولیت‌های خود باید پاسخگو باشیم.

عبادی با تأکید بر اینکه هیچ کاری بالاتر از احیای حق و از بین بردن باطل نیست، یادآور شد: همه ما به ویژه مسئولین باید با کار و تلاش برای انقلاب بر عهده و قسم خود پایدار بمانیم.