بوشهر- نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری گفت: دسیسه‌های دشمنان مردم را در حمایت از این نظام و انقلاب باز نمی‌دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله سید هاشم حسینی بوشهری عصر شنبه در جمع مردم برازجان با گرامیداشت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: مردم ایران اسلامی امروز نیز همچون گذشته وفاداری خود را به این نظام و انقلاب اثبات کردند.

وی با اشاره به این مردم همواره به ولایت پایبند هستند خاطرنشان کرد: توطئه‌ها و دسیسه‌های دشمنان هیچگاه نمی‌تواند مردم ایران اسلامی را از حمایت و دفاع از این نظام و انقلاب باز دارد.

نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان مردم ایران را یک ملت قدرشناس دانست و اضافه کرد: دشمنان هدفشان خاموش کردن نور خداست، اما به تعبیر قرآن نور خدا خاموش شدنی نیست.

وی با اشاره به حضور همراه با شور و شعور مردم استان بوشهر در راهپیمایی ۲۲ بهمن تصریح کرد: حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن و گرامیداشت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی بیانگر وفاداری و تجدید میثاق آنها با آرمان شهدا، انقلاب، امام راحل و رهبری است.

آیت‌الله حسینی بوشهری با اشاره به اینکه انقلاب ایران اسلامی روز به روز استوارتر و مقاوم‌تر می‌شود افزود: انقلاب اسلامی ایران دارای پشتوانه محکم و حامیان استواری است که روز به روز بیشتر و قوی‌تر می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه خداوند پشتیبان انقلاب اسلامی ایران است ادامه داد: دشمنان از ابتدای انقلاب تاکنون برنامه‌های متعددی را علیه مردم ما اجرا کرده‌اند ولی نتوانسته‌اند مردم را از حمایت این انقلاب منصرف کنند.