ساری- قائم مقام جبهه مردمی گام دوم انقلاب اسلامی در مازندران با اشاره به این که اقتصاد اولویت اساسی و اصلی این جبهه است، گفت: تعاونی های پیشگامان اقتصاد مقاومتی در استان تشکیل می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، علی سیدی ظهر دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران با اظهار اینکه برنامه گام دوم انقلاب اسلامی در سال ۹۶ ترسیم و ابلاغ شده است، گفت: در بیانیه ترسیم شده از سوی مقام معظم رهبری، برنامه ۴۰ ساله دوم انقلاب اسلامی ترسیم و ابلاغ شده است.

وی با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری در این بیانیه بر مردم و جوانان افزود: این نشان از اهمیت نقش جوانان دارد زیرا این قشر بود که دوران دفاع مقدس را پیش برده است و با استمرار نظام جمهوری اسلامی پرچم انقلاب به دست صاحب اصلی آن خواهد رسید.

وی پیشینه تشکیل جبهه مردمی را سال ۹۷ ذکر کرد و گفت: اقتصاد اولویت اساسی و اصلی این جبهه به شمار می‌رود و این درحالی که احزاب طی سال‌های قبل نتوانستند برنامه‌های ترسیم شده را محقق کنند از این رو جبهه مردمی با هدف مردمی سازی امور شکل گرفته است.

سیدی با اظهار اینکه ۳۱ تعاونی در پیشگامان اقتصاد مقاومتی طراحی و ترسیم شده است، گفت: مشکلات موجود ناشی از وجود برخی مدیران رانتی، باندها و مافیا است.

قائم مقام جبهه مردم انقلاب اسلامی با اظهار اینکه تعاونی‌های مصرف در قالب پیشگامان مقاومت راه اندازی می‌شود، گفت: سهامداران این تعاونی‌ها مردم هستند و سود حاصل از تعاونی‌ها نیز به حساب مردم واریز می‌شود.