یاسوج- معاون فرهنگی وهنری سپاه فتح کهگیلویه وبویراحمد گفت: در بخش میدانی جشنواره آوای چکاوک۳۰۰برنامه درقالب سرود، مولودی خوانی، تئاتر، موسیقی سنتی و آواز محلی اجرا شد.

به گزارش خبرنگار مهر، وحید مثنوی ظهر سه شنبه در آئین اختتامیه جشنواره افزود: همچنین در این جشنواره مسابقات نیز در شهرستان‌های استان برگزار شد.

مثنوی اظهار داشت: این جشنواره به همت مرکز آفرینش‌های هنری بسیج با همکاری حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد، معاونت فرهنگی و هنری سپاه فتح، فرهنگ و ارشاد اسلامی، شبکه دنا، سازمان بسیج دانش آموزی، آموزش و پرورش، شهرداری یاسوج، فرماندهی انتظامی استان، امر به معروف و نهی از منکر، میراث فرهنگی و گردشگری، ورزش و جوانان استان و ستاد کنگره شهدای استان برگزار شد.

وی تصریح کرد: کاروان شادی پیمایی آوای چکاوک از ۱۲ تا ۲۲ بهمن ماه جاری به اجرای برنامه پرداخت و اختتامیه چهارمین جشنواره سرودهای حماسی و انقلابی آوای چکاوک نیز امروز در آئینی با معرفی برترین‌ها به کار خود پایان داد.

مثنوی افزود: برگزیدگان در بخش شعر، تک خوانی، بازخوانی و مربیان فنی معرفی و جوایزی نیز به آنان اهدا شد و فعالان فرهنگی و هنری و پیشکسوتان بخش‌های سرود، موسیقی، فیلم سازی و مربیان فعال حوزه سرود نیز تجلیل شدند.