جانشین پلیس پیشگیری پایتخت از کشف یک دستگاه خودروی سرقتی و دستگیری سارق در محدوده مرزداران خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ محمدقاسم طرهانی جانشین پلیس پیشگیری پایتخت از کشف یک دستگاه خودروی سرقتی و دستگیری سارق در محدوده مرزداران خبر داد و گفت: عملیات کلانتری ۱۳۹ مرزداران در حال گشت زنی در این محدوده بودند که به فردی که کنار خودروی پارک شده ایستاده و در حال خالی کردن لوازم از صندوق عقب خودرو می‌باشد مشکوک می‌شوند و جهت بررسی بیشتر به متهم مراجعه می‌کنند.

وی با بیان اینکه متهم به محض روئیت خودرو پلیس به صورت پیاده از محل متواری می‌شود افزود: مأموران به سرعت وارد عمل شده و در یک تعقیب و گریز متهم را دستگیر و در بررسی خودرو مورد نظر مشخص شد که خودرو سرقتی می‌باشد و دو روز پیش سرقت شده است.

جانشین پلیس پیشگیری تهران ادامه داد: متهم ۳۶ ساله به جرم انتسابی و سرقت خودرو معترف و اظهار داشته قصد سرقت محتویات و سپس رها کردن خودرو را داشته که توسط مأموران دستگیر شده است که مال باخته شناسایی شد همچنین از داخل خودرو یک عدد دستگاه پوز ۳ عدد تلفن همراه یک عدد ضبظ کارت عابر بانک و ۴ عدد سند خودرو سرقتی کشف شد و همچنین متهم به ۹ فقره سرقت مشابه اعتراف کرد.

سرهنگ طرهانی در پایان با اشاره به اینکه تحقیقات بیشتر برای کشف جرایم احتمالی متهم ادامه دارد خاطرنشان کرد: متهم به مرجع قضائی معرفی شد.