زنجان-مدیرکل آموزش‌وپرورش استان زنجان گفت: دانش‌آموزان به عنوان منابع اصلی، توانمند و تاثیرگذار نظام جمهوری اسلامی ایران هستند و خصیصه‌های خوبی دارند.

به گزارش خبرنگار مهر، علی اسماعیلی بعد از ظهر چهارشنبه در همایش دانش‌آموزی یاوران انقلاب ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدا، با بیان اینکه دانش‌آموزان به عنوان منابع اصلی، توانمند و تاثیرگذار نظام جمهوری اسلامی ایران هستند و خصیصه‌های خوبی دارند، گفت: نسل جدید در جامعه پیچیده‌ای که امروز ترکیبی از ماشین، فضای الکترونیکی و فضای مجازی است به راحتی تعامل و زندگی می‌کنند.

وی افزود: سرمایه انسانی بخصوص نسل جوان سرمایه‌های بسیار مهم و تاثیرگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند، افزود: منابع انسانی برای مدیریت حائز اهمیت است.

اسماعیلی با بیان اینکه دانش‌آموزان پیشران انقلاب اسلامی هستند، ادامه داد: همه توانمندی‌های علمی، فرهنگی، هنری، اجتماعی و اقتصادی جامعه اگر امروز به درجه قابل توجهی رسیده است یقیناً نیازمند همراهی دانش‌آموزان در آینده است.

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان زنجان با بیان اینکه نسل جدید در جامعه پیچیده‌ای که امروز ترکیبی از ماشین، فضای الکترونیکی و فضای مجازی است به راحتی تعامل و زندگی می‌کنند، گفت: نسل جدید توانایی تعامل را در این جهان پیچیده دارند؛ این تعامل و توانمندی ظرفیت تاثیرگذاری بسیاری را دارد اما همین بحث توانمندی و قدرت دانش‌آموزان مورد توجه بسیاری از دشمنان است.

اسماعیلی با بیان اینکه دشمنان از هر توطئه و فتنه‌ای برای براندازی استفاده می‌کنند، افزود: دشمنان برای جامعه اسلامی و نسل جوان برنامه دارند و می‌خواهند از این سو به نظام جمهوری اسلامی آسیب برسانند.

وی تاکید کرد: همه توطئه های دشمنان به دلیل هوشیاری و بصیرت ملت بزرگ ایران بخصوص قشر جوان همواره باشکست مواجه شده است.