ساری- معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران بر لزوم ساماندهی نمازخانه های بین راهی در استان تاکید کرد و گفت: هزار و ۴۵۰ کلاس درس برای اسکان مسافران نوروزی ساماندهی می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، روح الله سلگی صبح پنجشنبه در چهارمین جلسه فصلی شورای اقامه نماز مازندران گفت: با گسترش فرهنگ نماز آسیب‌های اجتماعی کاهش و پیشرفت معنوی جامعه حاصل خواهد شد.

وی در این جلسه که مدیران کل دستگاه‌های اجرایی و فرهنگی استان حضور داشتند با اشاره به کارنامه درخشان شورای اقامه نماز مازندران خواستار تقویت برنامه‌های توسعه این شورا برای ترویج و گسترش فرهنگ نماز شد.

معاون استاندار مازندران با اشاره به در پیش بودن مسافرت‌های نوروزی بر ضرورت ساماندهی نمازخانه‌های بین راهی و اقامتگاه‌های گردشگری استان با نظارت فرمانداران استان تاکید کرد.

وی از اختصاص هزار و ۴۵۰ کلاس درس مدارس در ۱۹۰ آموزشگاه مازندران برای اسکان مسافران فرهنگی در تعطیلات نوروز امسال خبر داد و افزود: آموزش و پرورش باید در زمینه تجهیز و ساماندهی نمازخانه‌های این مدارس اقدام کند.

سلگی با اشاره به اهمیت بازگشایی مساجد درون شهری و برون شهری استان برای ترویج فرهنگ معنوی نماز مسئولیت فرمانداران و اداره کل گردشگری را در این ارتباط با اهمیت دانست.