همدان- معاون هماهنگ کننده نماینده ولی‌فقیه در سپاه گفت: شهدای ما کشورهای زیادی را به خودشان جذب کرده اند و تاثیرگذاری آنها در طول تاریخ خواهد ماند و این شهدا استمرار شهدای کربلا هستند.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرتیپ پاسدار سعید فرجیان زاده در ۳۷ یادواره شهدای عملیات والفجر ۸ گفت: پیام شهدا مبارزه با ستمگران واستکبار جهانی است و پیام شهدا بر اساس نص صریح قرآن آن بود که در راه خدا سست نشوید و نترسید زیرا شما بهترین هستید اگر مسیر اهل بیت را دنبال کنید و کسانی که در مسیر انقلاب سست می‌شوند از مسیر شهدا خارج شده‌اند.

وی ادامه داد: شهدا زنده و تاثیرگذارند و بر خانواده و جامعه خود تأثیر می‌گذارند و روح آنان را تعالی می‌بخشند و در گرفتاری‌ها دست‌های لغزش شوندگان را گرفته و می‌گیرند.

سردار فرجیان زاده خاطرنشان کرد: در این مسیر پر شتاب پیشرفت و ترقی جمهوری اسلامی ایران چه کسانی که سوابق درخشانی داشتند اما لغزیدند و این موارد به سبب دوری از پیام و گفتمان شد.

معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه پاسداران اشاره کرد: ما به دعای شهدا محتاجیم شهدا محی و زنده کننده‌اند و مظهر قدرت کشور و دارالشفای دلدادگانشان و شیفتگان مسیر حق و حقیقت هستند.

سردار فرجیان زاده افزود: مغناطیس شهدا جوانان را عاشق خود می‌کند و جوانان از آ نها هدایت خود را مطالبه می‌کنند، شهدا در منطقه هم تأثیر گذارند و وجود مبارک و پیام آنها جبهه مقاومت را فرا گرفته که می‌بینید که جوانان مقاومت امروز در مقابل استکبار می ایستند و شجاعانه از آرمان‌ها خود دفاع می‌کنند.

وی ادامه داد: مغناطیس شهدای ما کشورهای زیادی را به خودشان جذب کرده و تأثیرگذاری آنها در طول تاریخ خواهد ماند و این شهدا استمرار شهدای کربلا هستند.

سردار فرجیان زاده گفت: شهدای والفجر ۸ شهدای مظلومی هستند که شبانه به اروند زدند همان اروند خروشانی که وحشت آفرین بود اما شهدا به اروند زدند و موانع متعدد دشمن در مقابل آنها زبون و ناچیز بود و توانستند از آن رود خروشان عبور کنند و پیچیده‌ترین عملیات دفاع مقدس را با پیروزی به سرانجام رسانند.

وی یادآور شد: ۸۰ شهیدی که با توسل به خدا دشمن را سرکوب و به پیروزی رسیدند.

سردار سعید فرجیان زاده‌ خاطرنشان کرد: امروز دشمنانی داریم که نمی‌خواهند نام و یاد شهدا باشد و هدف براندازی نظام از اهداف شوم آنها است که نمونه آن اغتشاشات ۱۰۰ روزه آنها بود که در یک جنگ ترکیبی بر علیه نظام جمهوری اسلامی شروع کردند و از همه توان و عوامل نفوذی خود و شبکه‌ها ی اجتماعی استفاده کردند و از همه امکانات رسانه‌ای خود برای مقابله با نظام اسلامی بهره بردند و تمام ضد انقلاب و هنرمندان، ورزشکاران و منافقین و همه ظرفیت‌های کشورهای همسو با هدف براندازی نظام استفاده و هزاران میلیارد به این نظام تحمیل کردند و روحانی و بسیجی ما را به شهادت رساندند و عده‌ای هم سکوت کردند و در مقابل این هم خباثت دشمن موضعی نگرفتند و هیچ حمایتی از نظام نکردند.

معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه پاسداران در پایان افزود: خدا را شاکریم که مردم قدر شناس ما در راهپیمایی ۲۲ بهمن قیام کردند و شنبه تاریخی را رقم زدند و در واقع یک رفراندوم بود و ثابت کردند که نظام جمهوری اسلامی را دوست دارند و مردم با تحلیل وارد عرصه راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال شدند و وقتی خباثت آمریکا و دنبال رو های آنها را دیدند که دارند به چهره انقلاب اسلامی چنگ می‌اندازند در صحنه حاضر شدند و نشان دادند انقلاب و راه شهدا و مکتب اباعبدالله و امامین انقلاب استمرار دارد.