بوشه- نایب رئیس شورای شهر بوشهر خواستار تدوین بسته‌های نوروزی و ماه مبارک رمضان توسط شهرداری شد و گفت: شهرداری بوشهر آمادگی کاملی برای استقبال از مسافران داشته باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، مهرزاد آسایش صبح یکشنبه در جمع اعضای شورای شهر بوشهر اظهار داشت: با توجه به همزمانی تعطیلات نوروز با ماه مبارک رمضان که باعث می‌شود سفرهای نوروزی از نیمه دوم اسفند ماه شروع می‌شود گفت: شهرداری باید آمادگی کامل برای استقبال از مسافران داشته باشد.

وی تصریح کرد: ایجاد کمپ اقامتی، پارکینگ و غرفه‌های نمایشگاهی از موضوعاتی است که شهرداری باید طی بسته‌ای تدوین و تا آخر بهمن ماه جهت تصویب به شورا ارسال کند تا مثل سال‌های گذشته نشود که پنج روز از نوروز گذشته ولی غرفه‌های نمایشگاهی و کمپ‌ها کامل آماده نشده بودند.

نایب رئیس شورای شهر بوشهر با اشاره به فرارسیدن ماه مبارک رمضان خواستار تدوین بسته تشویقی شورا و شهرداری ویژه ماه رمضان با رویکرد فرهنگی جهت اماکن تفریحی تجاری متعلق به شهرداری شد.

وی با اشاره به تحقق کمتر از ۴۰ درصدی تعرفه‌های عوارض و بهای خدمات شهرداری طی سنوات گذشته، پیشنهاد کرد بخش عمده این تعرفه‌ها برای سال آینده افزایش نیابد تا کمکی نیز به شرایط اقتصادی جامعه باشد.