کرمانشاه- فرماندار سرپل ذهاب با اشاره به تایید نهایی ۲ هزار و ۷۰۰ نفر در طرح نهضت ملی مسکن این شهرستان، گفت: اجرای طرح نهضت ملی مسکن در سرپل ذهاب نیازمند ۱۲۰ هکتار زمین است.

صدراله بابلی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با توجه به اهمیت نهضت ملی مسکن و تأکیدات رئیس جمهور و استاندار کرمانشاه پیگیری تأمین زمین در دستور کار شهرستان قرار گرفت و پنج نقطه از شهرستان سرپل ذهاب انتخاب و برای اخذ استعلامات معرفی شدند.

وی افزود: استعلامات مربوطه در این خصوص اخذ شده و استعلام از اداره میراث فرهنگی باقی مانده بود که با حضور مدیرکل میراث فرهنگی استان کرمانشاه از نقاط معرفی شده بازدید و با ارائه نظرات مثبت برای اتخاذ تصمیم مناسب به استان ارسال شده است.

فرماندار سرپل ذهاب با بیان اینکه نهضت ملی مسکن به زودی در شهرستان آغاز می‌شود، تصریح کرد: آغاز نهضت ملی مسکن در شهرستان علاوه بر ایجاد بارقه‌های در دل مردم سبب ایجاد اشتغال در شهرستان می‌شود.

بابلی بیان کرد: تعداد ثبت نام کنندگان در طرح نهضت ملی مسکن بیش از هفت هزار و ۷۰۰ نفر است که تعداد ۲ هزار و ۷۰۰ نفر تأیید نهایی شدند که نیازمند ۱۲۰ هکتار زمین بوده و اقدامات خوبی در این زمینه انجام گرفته تا به زودی شاهد آغاز این طرح در شهرستان باشیم.