شهرکرد- معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: گردنه چری بازگشایی شده اما معبر چندان عریض نیست و رگه‌های ترک خورده برف، خطر ریزش بهمن را ایجاد کرده است.

علی حیدری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: گردنه چری بازگشایی شده است و امکان تردد وجود دارد اما معبر بازگشایی شده، چندان عریض نیست و بررسی‌های صورت گرفته نشان می‌دهد رگه‌های برف در این محل ترک خورده و خطر ریزش بهمن وجود دارد.

وی افزود: از طرفی با توجه به اینکه هوا رو به گرمی می‌رود و طی روزهای آخر هفته در چهارمحال و بختیاری پیش‌بینی بارش شده است توصیه اکید می‌شود که شهروندان از گردنه چری عبور نکنند و این مسیر را برای عبور و مرور خودروهای امدادی، خودروهای حمل سوخت، مایحتاج ضروری و… آزاد بگذارند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: همچنین با توجه به مواردی که ذکر شد، به کوهنوردان نیز توصیه می‌شود از صعود به ارتفاعات جدا خودداری کنند چراکه خطر ریزش بهمن وجود دارد.

حیدری عنوان کرد: مابقی راه‌های روستایی خوشبختانه شرایط خوبی دارد و امدادرسانی به روستاهایی که در زمانی در محاصره برف بودند، در حال انجام است.