روز امور تربیتی و تربیت اسلامی دیدار تشکل‌های مردمی با حجت الاسلام خسروپناه دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی امروز دوشنبه ۸ اسفند برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، همزمان با هشتم اسفندماه، روز امور تربیتی و تربیت اسلامی دیدار تشکل‌های مردمی با حجت الاسلام خسروپناه دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی برگزار می‌شود.

ناصر امین‌زاده با اشاره به برگزاری این جلسه گفت: هشتم اسفندماه در تقویم ما، روز امور تربیتی و تربیت اسلامی نامگذاری شده است. اهمیت توجه به موضوع تربیت به ویژه از سنین کودکی، یکی از موضوعاتی است که در اندیشه اسلامی بارها بدان اشاره شده است. نهادهای مختلفی در این زمینه فعال‌اند که در رأس آنها آموزش و پرورش و دانشگاه‌ها به چشم می‌خورند.

وی افزود: از سویی دیگر، نهادهای مردمی زیادی نیز در عرصه‌های تربیتی فعال‌اند که فعالیت‌های متنوعی را در این حوزه انجام می‌دهند.

امین زاده با اشاره به مأموریت شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: یکی از مأموریت‌های مهم شورای عالی انقلاب فرهنگی توجه به موضوع پرورش و تربیت است. از این رو، امروز جلسه‌ای با حضور حجت الاسلام خسروپناه دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی برگزار می‌شود. او در جلسه‌ای با جمعی از فعالان تشکل‌های مردمی در عرصه‌های تربیت دختران دیدار کرده و گفت‌وگو خواهد کرد.

وی افزود: از جمله مهم‌ترین برنامه‌های این جلسه می‌توان به گپ و گفت درباره حوزه‌های تربیتی دختران، شنیدن نقطه نظرات فعالان تشکل‌های مردمی و سخنرانی حجت الاسلام خسروپناه اشاره کرد.