سمنان- معاون اقتصادی استاندار سمنان گفت: هیچ مشکلی برای تامین و توزیع اقلام مورد نیاز مردم به خصوص گوشت و مرغ نداریم.

محمدرضا صادقی در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره جلسه ستاد تنظیم بازار استان سمنان و مصوبات آن به خصوص برای اقلام مورد نیاز مردم استان بیان کرد: دایر شدن نمایشگاه‌های بهاره عرضه مستقیم کالا یکی از تصمیماتی است که برای تسهیل گری در امر تأمین اقلام مورد نیاز مردم صورت خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه نمایشگاه عرضه مستقیم در مرکز استان سمنان برپا خواهد شد، ابراز کرد: این رویداد می‌تواند در دیگر شهرستان‌های متقاضی و پر جمعیت استان سمنان به خصوص شاهرود و دامغان و گرمسار، رخ دهد تا مردم راحت تر و در یک جا، اقلام مورد نیاز شب عید و ماه رمضان خود را تأمین کنند.

معاون استاندار سمنان با بیان اینکه هیچ مشکلی در تأمین و توزیع اقلام مورد نیاز مردم استان به خصوص گوشت و مرغ نداریم، ابراز کرد: ذخیره سازی مناسب گوشت، برنج و مرغ و… در انبارهای استان سمنان صورت گرفته و مردم نباید نگرانی در این باره داشته باشند.

صادقی با بیان اینکه اقلام مورد نیاز مردم با یک زمان بندی توزیع خواهد شد، بیان کرد: اطلاع رسانی سریع به مردم در خصوص زمان بندی و نحوه عرضه اقلام از مصوباتی بود که در ستاد تنظیم استان سمنان با حضور اعضا، از پیش روی گذرانده شد لذا نگرانی در استان وجود ندارد.

وی با بیان اینکه افزایش و تشدید نظارت‌ها بر بازار عرضه و همچنین مسئولیت فرمانداران شهرستان‌های هشت گانه استان بر این موضوع دیگر موضوعی بود که در ستاد تنظیم بازار هم مصوب شد، افزود: مسئولیت تخلفات احتمالی قیمت اجناس بر عهده فرمانداران است لذا تاکید شده که با دقت نظر و اهتمام بیشتری به این موضوع رسیدگی شود.