ایلام-معاون امور مجلس رئیس جمهور گفت:تلاش جبهه استکبار برای مقابله با نظام در حوادث اخیر شکست خورده است.

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد حسینی صبح جمعه در دیدار بانماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام اظهار داشت: ایلامیان در دوران دفاع مقدس و اکنون در اربعین نقش آفرین هستند و نام و آوازه این استان بعنوان گذرگاه اربعین در کشور مطرح است و این افتخار بزرگی محسوب می‌شود.

وی افزود: جبهه استکبار تمامی تلاش خود را برای مقابله با نظام اسلامی بکار گرفت اما با تدبیر مقام معظم رهبری و مردم موفق نشدند.

وی ادامه داد: جلسات هم اندیشی و همفکری باید بیش از گذشته باشد و این مهم نیز با جدیت در دستور کار قرار گرفته است.

استاندار ایلام نیز در این دیدار با اشاره به انسجام و همدلی در استان گفت: مجمع نمایندگان استان نیز همراه و پیگیر امورات مردم هستند و در مجموع وحدت و انسجام خاصی در استان وجود دارد.

حسن بهرام نیا ادامه داد: یکی از عوامل مهم که در جریان اغتشاشات بسیار حایز اهمیت بود، حضور میدانی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام که شخصاً ورود پیدا کردند.

وی اضافه کرد: نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه ایلام علاوه بر فعالیت موثر در امورات فرهنگی و مذهبی، خوشبختانه در حوزه‌های مختلف اقتصادی و اجتماعی نیز کمک کار ما هستند که جای قدردانی دارد.

نماینده عالی دولت در استان ایلام با تاکید بر افزایش اعتبارات حوزه اربعین، گفت: با توجه اینکه زیرساخت‌های استان به ویژه زیرساخت‌های اربعین نیازمند اعتبار است باید اعتبارات این حوزه افزایش یابد.