ایرانشهر- سرپرست اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر گفت: بر اثر برخورد خودروی سواری پراید سوخت‌بر با آمبولانس اورژانس در محور ایرانشهر به دلگان دو نفرکشته و یک نفر زخمی شدند.

علیرضا ایرندگانی در گفتگو با خبرنگار مهر، افزود: ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه عصر روز گذشته، گزارش برخورد خودروی سواری پراید سوخت بر با آمبولانس اورژانس در حال برگشت از بیمارستان محور ایرانشهر به دلگان حد فاصل دشت سانگان به مرکز پیام اورژانس اعلام شد که بلافاصله نزدیک ترین پایگاه‌های اورژانس به محل حادثه اعزام شدند.

وی ادامه داد: متأسفانه در این حادثه، یک نفر از تکنسین‌های اورژانس و یک نفر راننده سواری پراید به دلیل شدت جراحات وارده در دم فوت و تکنسین دیگر به دلیل وضعیت وخیم جسمی در راستای اقدامات درمانی تخصصی به بیمارستان کرمان اعزام شد.

شایان ذکر است در سالهای اخیر قاچاقچیان سوخت، عامل بسیاری از حوادث جاده‌ای در محورهای مواصلاتی سیستان و بلوچستان بوده‌اند.

سرپرست اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث و فوریت‌های دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر، در پیامی درگذشت «ارسلان داودی»، نیروی پایگاه اورژانس چاهشور شهرستان دلگان در زمان خدمت رسانی به مردم را تسلیت گفت.