اهواز- رئیس دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: بر اساس آخرین وضعیت رنگ‌بندی کرونا در کشور، خوزستان با ۲ شهر زرد و با یک شهر افزایش نسبت به هفته گذشته در نقشه نمایان شد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدحسین سرمست شوشتری ظهر امروز شنبه در گفت‌وگویی رسانه‌ای با بیان اینکه بر اساس آخرین وضعیت رنگ‌بندی کرونا در کشور، خوزستان با ۲ شهر زرد و با یک شهر افزایش نسبت به هفته گذشته در نقشه نمایان شد، اظهار کرد: بر این اساس شهرهای امیدیه و رامهرمز به عنوان دو شهر زرد خوزستان در این هفته هستند در حالی که استان هفته گذشته را با یک شهر زرد سپری کرده بود.

وی ادامه داد: شهرهای رامشیر، امیدیه، هندیجان، اهواز، حمیدیه، گتوند، لالی، اندیمشک، آبادان، دزفول، کارون، بهبهان، اندیکا، ایذه، آغاجاری، باوی، باغملک، بندر ماهشهر، خرمشهر، دشت آزادگان، شوش، شوشتر، مسجدسلیمان، هفتکل، هویزه و شادگان در وضعیت آبی کرونایی هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اهواز بیان کرد: با توجه به شیوع زیر سویه‌های جدید کرونا، از شهروندان درخواست می‌شود نسبت به انجام واکسیناسیون، استفاده از ماسک و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی اقدام کنند تا این وضعیت آبی در خوزستان پایدار بماند.