اراک- نقاط مختلف استان مرکزی امروز همزمان با سالروز ولادت یگانه منجی عالم بشریت امام زمان(عج) غرق در شادی و سرور است.

به گزارش خبرنگار مهر، هرساله جشن‌های نیمه شعبان هدفمند، امیدآفرین و نشاط‌بخش با حضور همه اقشار جامعه به شکل گسترده در شهرها، محله‌ها و روستاها استان مرکزی برگزار می‌شود.

دوستداران اهل بیت عصمت و طهارت (ع) شب گذشته و امروز در نقاط مختلف شهری و روستایی استان با برپایی جشن‌ها و مراسم معنوی باشکوه، ولادت امام زمان (ع) را جشن گرفتند.

مردم در کوچه‌ها، محله‌ها، مساجد، تکایا و آستان مقدس امامزادگان استان با پخش شیرینی، شربت و برپایی مراسم مختلف، میلاد یگانه منجی عالم بشریت را جشن گرفتند.

صدای مدیحه سرایی و مولودی خوانی در تمام نقاط استان بویژه شهر اراک به گوش می‌رسد و مشتاقان آن حضرت در این شهر یکپارچه مسرور و شادند.

هم‌اکنون به مناسبت میلاد امام زمان (عج) در خیابان‌ها و معابر مختلف شهر اراک، پرچم و پارچه‌های تبریک و شادباش برافراشته شده و بسیاری از مردم در خیابان‌ها مشغول توزیع شیرینی و شربت هستند.

برگزاری آئین‌های مداحی، نیایش، جشن مولود و اجرای برنامه‌های فرهنگی از دیگر برنامه‌های جشن مولود امام زمان (عج) در استان مرکزی است که برگزاری این آئین‌ها به جشن‌های نیمه شعبان رونق معنوی خاصی بخشیده است.