کرج- معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش البرز گفت: دانش آموزان و فرهنگیان فعال در کانون‌های فرهنگی تربیتی، دارالقرآن‌ها و تشکل‌های دانش آموزی ۱۴ غرفه مهدوی در کرج بر پا کردند.

سردار فتح الهی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با تبریک سالروز میلاد حضرت مهدی (عج) اظهار کرد: دانش آموزان و فرهنگیان فعال در کانون‌های فرهنگی تربیتی، دارالقرآن‌ها و تشکل‌های دانش آموزی ۱۴ غرفه مهدوی در کرج بر پا کردند.

وی افزود: آموزش و پرورش در حاکم شدن فرهنگ مهدویت در جامعه و ارتقای معرفت مهدوی نقش مؤثری دارد.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش البرز خاطرنشان کرد: این نهاد آموزشی و تربیتی در حاکم شدن فرهنگ مهدویت در جامعه و ارتقای معرفت مهدوی تأثیر گذار است.

وی تصریح کرد: تعلیم و تربیت مهدوی، دانشگاه انسان سازی و فرهنگ نامه رشد و کمال است و با هدف تأثیرگذاری و ژرفابخشی، قلوب و اذهان را شکوفا می‌سازد.

فتح الهی با بیان اینکه در نظام تربیت مهدوی، اصل بر اصلاح بنیادین امور و تغییر و تحول واقعی و درونی انسان‌ها است، عنوان کرد: با توجه به اثرگذاری تعلیم و تربیت، معلمان در کلاس‌های درس دانش آموزان را با فلسفه انتظار و فرهنگ مهدویت آشنا سازند.

وی ادامه داد: امروز همه ما وظیفه داریم با تمام توان از نظام مقدسی که زمینه ساز ظهور حضرت مهدی (عج) است حراست کنیم.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان البرز در پایان تاکید کرد: همه ما در این برنامه شرکت کرده‌ایم که بگوییم سرباز امام و لبیک گوی ولایت در مسیر انقلاب و دین مبین اسلام هستیم.