اراک- استاندار مرکزی گفت: امروز مرکز استعداد و خلاقیت دانش آموزی استان افتتاح شد و این مرکز در واقع یک مرکز منحصر به فرد است.

به گزارش خبرنگار، مهر، فرزاد مخلص الائمه بعدازظهر پنج شنبه در حاشیه افتتاح مرکز استعداد و خلاقیت دانش آموزی در پارک علم و فناوری استان مرکزی با حضور معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امروز با حضور معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری افتتاح خط تولید مواد موثره داروی استامینوفن در شهرستان شازند انجام گرفت.

استاندار مرکزی افزود: این افتتاح حلقه مهم حدواسط بین صنعت نفت و محصول نهایی دارو خواهد بود و اتفاق مهمی در صنعت داروسازی و توسعه زنجیره راهبردی ارزش در صنایع دارویی است.

وی با بیان اینکه امروز مرکز استعداد و خلاقیت دانش آموزی افتتاح شد، گفت: این مرکز در واقع یک مرکز منحصر به فرد است و تعداد آنها در کشور محدود است و تنها مرکزی در کشور است که به شکل بومی راه اندازی شده است.

مخلص الائمه افزود: دانش آموزان استان از پایه اول تا دهم می‌توانند برای توسعه خلاقیت‌ها و استعدادها با هماهنگی پارک علم و فناوری استان به مرکز مراجعه کنند و از نزدیک با بسیاری از مفاهیم علمی به شکل محسوس و ملموس آشنا شوند.

وی خاطر نشان کرد: این مرکز در واقع هفدمین مرکز در کشور است، اما از نظر توجه به مباحث بومی استان منحصر به فرد محسوب می‌شود.