بیرجند_ معاون هنری و امور سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی از اکران نیم بهای فیلم‌های روز سینمای ایران، نوروز ۱۴۰۲ در سینماهای خراسان جنوبی خبر داد.

سید علی زمزم در گفتگوی با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه اجرای برنامه‌های هنری برای نوروز ۱۴۰۲ در مرکز استان و شهرستان‌ها پیش بینی شده است، اظهار کرد: برای نوروز ۱۴۰۲ پیش بینی اکران نیم بهای فیلم‌های روز سینمای ایران در سینماهای خراسان جنوبی برای گردشگران شده است.

وی افزود: با فعال شدن مجدد سینما سیار استان با مدیریت جدید، اکران فیلم‌های روز سینمای ایران در مناطق حاشیه‌ای و شهرهای اقماری با قیمت مناسب در ایام نوروز انجام می‌شود.

وی از افتتاح نمایشگاه و اکسپوی آثار هنری و مد لباس از ۲۲ اسفند تا ۱۰ فروردین سال آینده در نگارخانه استاد اسماعیلی مود خبر داد و تصریح کرد: قبل از این هم اکسپوی آثار هنرهای تجسمی به همراه فروش آن با همکاری مؤسسه فرهنگی و هنری رباب در این نگارخانه برگزار شد که همه آثار ارائه شده فروخته شد.

به گفته وی همچنین مسابقه‌های عکاسی از طبیعت در چند شهرستان و برگزاری مسابقات پیامکی مرتبط با نوروز و رمضان، برپایی ایستگاه بهارانه کودک و جشنواره نقاشی سنگ نگاره در سربیشه برگزار می‌شود.

زمزم با اشاره به برگزاری شب‌های شعر در ایام نوروز در شهرستان‌های خراسان جنوبی از برپایی محافل قرآنی با دعوت از قاریان ممتاز کشور مانند شاکرنژاد در ماه مبارک رمضان خبر داد.