خرمشهر- امام جمعه خرمشهر، جنگ رسانه‌ای ضد ایران را به جنگ جهانی توصیف کرد و گفت: غرب و استکبار تدارک بسیار عجیبی در این باره داشته اما نتوانستند به اهداف خود برسند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمدجواد عادل پور ظهر امروز جمعه در جمع نمازگزاران خرمشهر فرارسیدن ماه مبارک رمضان را تبریک گفت و خواستار تأمین روشنایی و مهیا کردن مسیر منتهی به حسینیه‌ها در ایام ماه مبارک رمضان از سوی مسئولان مربوطه شد.

وی با گلایه از آبفای خوزستان برای کُند اجرا شدن طرح فاضلاب در خرمشهر بیان کرد: قرار بود این طرح در سال ۱۴۰۱ به پایان برسد اما اینگونه نشد و ما از دولت، وزرا و نمایندگان خواستار حل این موضوع هستیم.

شروع نشدن طرح ساخت پل جدید در خرمشهر طبق وعده‌های داده شده از سوی منطقه آزاد اروند دیگر گلایه امام جمعه در این خطبه‌ها بود.

وی افزود: در دهه فجر کلنگ زنی انجام نشد و امیدواریم قبل از پایان سال این کلنگ زنی انجام و در مدت اعلام شده ۳۰ ماهه این طرح به پایان برسد.

حجت الاسلام عادل پور، جنگ رسانه‌ای ضد ایران را به جنگ جهانی توصیف کرد و گفت: غرب و استکبار تدارک بسیار عجیبی در این باره داشته و در جریان جنگ ترکیبی تمام برنامه‌های آنها کامل بود اما نتوانستند به اهداف خود برسند.

امام جمعه خرمشهر، توافق اخیر عربستان با ایران را برگرفته از دریافتن اشتباهات سیاست‌های عربستان در دشمنی با ایران دانست و عنوان کرد: آنان منافع خود را مرتبط با منافع ایران دانستند.